حوادث و رویداد

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در مسیر بازگشت از شمال

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در مسیر بازگشت از شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور تردد در محور شمالی کشور را در مقاطع سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با دنیای 77، وی در خصوص ازدحام ترافیکی در جاده های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش مرکز کنترل ترافیک، هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محور کرج – چلاس هستیم. این در حالی است که خودروها در جاده چالوس همچنان محدود به مسیر شمال به جنوب هستند و اگر جاده یک طرفه نبود ممکن است شاهد تردد خودروهای سنگین در این محور باشیم.

وی گفت: جاده از پل سرابان و رودبار تا ورودی جاده – آزادراه کجوین شاهد ترافیک سنگینی بود. در این محور نیز شاهد تردد زیادی هستیم.

شیرانی همچنین از ترافیک نیمه سنگین در محورهای پل سفید، جیراب و دمابهند در شمال به جنوب محور فیروزکوه خبر داد و افزود. آزادراه قزوین – کرج.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راه افزود: همچنین گزارش هایی مبنی بر ایجاد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران کام در محدوده بهشت ​​زهرا گزارش شده است. اما در سایر محورهای مواصلاتی، گره های ترافیکی خاصی وجود ندارد.

او از مسافرانی که از اوتار پرادش می خواهند از سفر بازگردند خواست در صورت امکان بازگشت خود را به شنبه موکول کنند.

شیرانی در ادامه در خصوص وضعیت جوی جاده گفت: در تمامی محورها هوای آرام گزارش شده است. البته در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گیلان و قزوین بارش‌های پراکنده گزارش شده است که رانندگان موظفند با رعایت فواصل طولی مناسب در این شرایط تردد کنند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا