ورزش

شک ندارم مسیر درستی برای تیم ملی فوتبال انتخاب شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شک ندارم مسیر درستی برای تیم ملی فوتبال انتخاب شده است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، دراگان اسکاچ و در پی یک سری جلسات با مربیان لیگ برتر و پیشکسوتان فوتبال ، وحید هاشمیان سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ایران امروز با حسین فرکی مربی دیدار کرد. قبلا تیم ملی برگزار شد.

این جلسه درباره اوضاع فوتبال ایران و اوضاع تیم ملی فوتبال بود تبادل آنها تهیه کردند و پیراهن شماره 18 تیم ملی به حسین فرکی اهدا شد.

فرکی مربوط این جلسه به سایت فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خیلی خوبی بود و موضوعات مختلفی درباره فوتبال ایران مطرح شد. شک ندارم که با هدف کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان برای موفقیت تیم ملی ، راه درست انتخاب شده است.

وی افزود: اعتقاد من در انتخاب مربی داخلی یا خارجی برای هدایت تیم ملی فوتبال این است که این مربی باید شناخت بسیار خوبی از بازیکنان و فوتبال ایران داشته باشد که خوشبختانه است. اسکاچ وی سالها در فوتبال ایران حضور داشته و مربیگری کرده است. برانکو و برخی مربیان خارجی سالهاست که در ایران هستند و دانش موفقیت آمیز در فوتبال ایران و وضعیت بازیکنان ایران نتایج موفقی کسب کرده است. اسکاچ با دانش خوب می تواند موفق شود.

مربی ورزش قبلا تیم ملی فوتبال ادامه داد: همه ما دوست داریم فوتبال ایران در زمینه های مختلف داخلی و خارجی موفق شود و هر زمان که بخواهیم به این آرزو برسیم همیشه در کنار کادر فنی خواهیم بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

فرکی در پایان گفت: بدون شک این جلسات ملی می تواند نقش بسزایی در روند رو به رشد تیم ملی فوتبال داشته باشد ، زیرا کادر فنی از دانش و برنامه های ترکیبی استفاده می کنند. طراحی شده افسوس می تواند شرایط و برنامه های خاص و مناسبی را برای بازیکنان تیم ملی پیاده سازی کند. جامعه فوتبال لحظه های موفقیت تیم ملی را می شمارد و ما در کنار کادر فنی و بازیکنان هستیم

دکمه بازگشت به بالا