عمومیکسب و کار دنیای 77

خادمی، پخش عمده لوازم جانبی لاجیتک (Logitech)

بخش متحرک اسپیکر های توییتر را بر روی یک قاب پلاستیکی قرار داده و درون آهنربای حلقه ای آن نصب کرده اند. کابل دو سر نر USB به کابل لینک USB معروف است این کابل برای اتصال کول پد به نوت پوک و یا اتصال نوت پوک به پرده ویدئو پرژکتور هوشمند و یا دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. کابل OTG همان مبدلی است که تبلت گوشی هوشمند را مستقیما به فلش مموری و هارد متصل میکند و امکان مشاهده و انتقال فایل ها بین دو دستگاه را ممکن می سازد. بسیاری از اسپیکرها شامل مخروطهای مختلف بلندگو برای محدوده فرکانسهای مختلف هستند، که به تولید صداهای دقیقتر برای هر محدوده کمک میکند. هدف از مطرحکردن این مشخصه در این مقاله، نوع دیگر کاربرد بیسیم در سیستمهای صوتی است؛ جایی که اسپیکرها بهصورت بیسیم به بخش اصلی یا کنترلی (عموما سابووفر) متصل میشوند. از آنجا که موبایل به بخش مهمی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است، بنابراین محافظت از آن ضروری است. کابل افزایش طول USB دارای یک سر نر و یک سر ماده است که به شما اجازه میدهد طول کابل دیگری را افزایش دهید. گوشی شما نیز حتما بایستی امکان آن را داشته باشد و اگر موبایل شما MHL را پشتیبانی نکند، راه دیگری وجود ندارد.

پس اگر قصد مسافرت یا هرکار دیگری را داشتید سعی کنید از چندین ساعت قبل آن را کاملا شارژ کرده و در طول مسیر از آن استفاده کنید. اگر فاصله دستگاههایی که به هم وصل میکنید زیاد است، خرید سیم رابط افزایش طول USB پیشنهاد میشود. اگر هنوز هم از گوشیهای قدیمی استفاده میکنید که دارای کابل شارژ سوزنی هستند، میتوانید از این تبدیل استفاده کنید. بعد از این که کار تمام شد، اگر همه چیز درست باشد و دستگاه شما این قابلیت را داشته باشد پیام Your mobile supports OTG را خواهید دید. این نوع کابل تنها در یک مسیر است و یک طرفه است. محصول فوق که از خانواده «Sony Extra Bass» میباشد، قادر است کیفیت صدای قدرتمندی را به همراه بیس با عمق بالا در اختیار شما قرار دهد. این بلندگوها به طور خاص برای پخش صدا با فرکانس پایین طراحی شدهاند و به همراه بلندگوهای اصلی برای افزایش دامنه پایین صدا مورد استفاده قرار میگیرند. بلندگوها چگونه کار می کنند؟ این بلندگوها در نمونه های ساخته شده مشابه بلندگوهای رایج در بازار هستند با این تفاوت که دارای یک برد الکترونیکی هستند که امکان ارسال و دریافت صدا بر روی بستر شبکه را فراهم می سازد .

در پخش عمده لوازم جانبی لاجیتک خادمی این کابل ها استانداردی برای شرکت اپل در نظر گرفته شده اند. همانطور که گفتیم کابل Type-C استانداردی نوظهور است و تا فراگیر شدن آن در گوشیهای هوشمند راه زیادی مانده است. ساب ووفر اسپیکری است که به تولید باند فرکانس پایین صوتی شما اختصاص دارد. یعنی اگه آهنگ مورد علاقتون داخل گوشی باشه و رادیو پخش ماشین تون ورودی AUX دارشته باشه به سادگی توسط کابل AUX می تونید اون آهنگ رو از باند ماشین گوش کنید . درگاههایی که بر روی اسپیکر بلوتوث «هارمن کاردون» تعبیه شده است، شامل ورودی کابل برق، ورودی صدای ۳.۵ میلیمتری و پورت Auxiliary میشود. یا ممکن است بلندگو ، صرف نظر از برنامه ای که استفاده می کنید ، روی دستگاه شما کار نکند. این سادهترین و پرکاربردترین کابلی است که در اکثر وسایل دیجیتال، حداقل یک درگاه برای آن وجود دارد. استفاده می شود. سایز این کابل هم اندازه با نوع USB-C می باشد که در ماه سپتامبر سال 2012 بصورت رسمی عرضه شد. از طریق تحقیق و توسعه مستقل، مدام نوآوری می کند و هر ماه محصولات جدیدی را معرفی می کند. در این دسته بندی از اروس دیجیتال ما در حال معرفی بلندگو های قابل حمل هستیم، پس اسپیکر بلوتوثی قابل حمل را می تواند باز هم به چند دسته تقسیم کرد.

قابل حمل یا خانگی؟ در حال حاضر یک استاندارد محبوب است که در گوشی های هوشمند و دستگاه های قابل حمل (هارد اسکترنال) استفاده می شود. AUX مخفف عبارت An Auxiliary Port و به معنای پورت کمکی است. AUX در واقع یک پورت سریال آسنکرون (یا غیرهمزمان) است. اسپیکر دسکتاپ که مناسب برای کامپیوتر و لپتاپ است و اندازهای کوچک دارند، معمولا باسیم هستند و با برق کار میکنند اما نوع بلوتوثی آنها هم وجود دارد. البته این کابل ها امروزه دیگر استفاده ی زیادی از آن ها نمی شود چرا که با پیشرفت تکنولوژی بیشتر دستگاه هایی که از این نوع کابل استفاده می کردند حالا از کابل های کوچک تر بهره می برند. اندازه این کابل از mini-USB هم نیز کوچک تر است. علاوه بر این، این روکش ضد آب است و وزن آن مشابه یک توپ راگبی معمولی است. این، جایی است که اسپیکر بلوتوثی به کمک شما می آید.

دکمه بازگشت به بالا