سلامتکسب و کار دنیای 77

قیمت دستگاه لیزر دایود در ایران

قیمت دستگاه لیزر دایود در ایران

قیمت دستگاه لیزر دایود در ایران چند است ؟ اگر برای خرید دستگاه لیزر دایود به جاهای مختلف مراجعه کرده اید و با قیمت های بالا مواجعه شده اید با ما همراه باشید تا درباره قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود صحبت کنیم.

دستگاه لیزر دایود برای رفع موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد و از دستگاه های برتر در دنیا شناخته میشود که دارای رضایت بسیار زیادی است و مناسب برای انواع پوست های مختلف است. قیمت دستگاه لیزر دایود در ایران با توجه به گارانتی و ضمانت و کیفیت دستگاه میتوانید متغیر باشد.

قیمت دستگاه لیزر دایود را از کجا بررسی کنیم ؟

در حال حاظر تنها شرکتی که قیمت دستگاه لیزر دایود را برای خرید اعلام میکند شرکت آرنا گستر است. اما عوامل و موارد مختلفی در قیمت دستگاه لیزر دایود تاثیر گذار است که در ادامه طبق گفته شرکت آرنا گستر در مورد آن صحبت میکنیم.

همانطور که می‌دانید برندهای مختلفی از دستگاه لیزر دایود وجود دارد که به طبع تفاوت های گوناگونی هم با یکدیگر دارند که بر روی قیمت تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه به عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت دستگاه لیزر دایود خواهیم پرداخت:

توان دستگاه

توان خروجی لیزر بار یکی از مهم ترین عواملی است که بر روی قیمت تاثیر خواهد داشت. در حال حاضر در بازار ایران لیزر بار با توان های 400، 500، 600، 800 و 1200 وجود دارد که دارای سطح مقطع های متقاوتی بوده و قیمت های متفاوتی دارند.

کیفیت ساخت دستگاه

کیفیت ساخت دستگاه یکی دیگر از عواملی است که بر ارزش دستگاه تاثیر خواهد گذاشت. منظور از کیفیت استفاده از قطعات مورد استفاده در دستگاه لیزر می‌باشد. در این مورد حتما دقت کافی را داشته باشید چرا که برخی از شرکت ها برند ها معتبر را کپی کرده و از قطعات بی کیفیت در دستگاه خود استفاده می کنند و از قیمت می‌کاهند.

گارانتی دستگاه

گارانتی دستگاه لیزر رفع موهای زائد از هر نوع تکنولوژی که باشه یکی از مهم ترین عواملی است که هر خریداری به آن توجه می کند. داشتن گارانتی و همچنین زمان گارانتی دستگاه لیزر موهای زائد بر روی قیمت دستگاه تاثیر خواهد گذاشت.

گارانتی دستگاه ها معمولا به دو صورت توسط شرکت ها اعلام می گردد.

دکمه بازگشت به بالا