ورزش

تقابل، ترمز توسعه ورزش است

تقابل، ترمز توسعه ورزش است

دنیای 77 / زنجان رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: در شرایط فعلی توسعه ورزش که در پی می آید نمی تواند به این روند تعامل و تعارض کمک کند.

علیرضا دبیر بعد از ظهر امروز (13 نوامبر) در جلسه سالانه هیئت کشتی استان که در جلسه عمومی ورزش های عمومی و جوانان استان زنجان برگزار شد ، اظهار داشت: درگیری توسعه دهنده ورزش نخواهد بود و باید تلاش کنیم تعامل را در شرایط فعلی در اولویت قرار دهیم. : “امروز نیاز مبرم به همه پرسنل این رشته برای رسیدن به جایگاه واقعی ورزش ایران ، به ویژه کشتی وجود دارد.”

وی با اشاره به اینکه کشتی زنجان شخصیت درخشانی دارد و معتقدیم که رشته زنجانی می تواند به روزهای اوج خود بازگردد ، افزود: برای اینکه زنجان بتواند توسعه متعادل کشتی را تصور کند ، این پیشرفت باید در همه موارد از جمله داوران باشد. مربیگری ، ورزشکاران و غیره باید انجام شود تا به معنای واقعی کلمه تصدیق شود که کشتی جانجان امروز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

این ورزشکار با تأکید بر اینکه ارتقا Iranian کشتی ایران باید گسترده باشد و این پیشرفت متعادل را نمی توان با یک جانبه و با تقویت گلخانه به دست آورد ، خاطرنشان کرد: به عنوان یک مسئولیت در مسابقات معتبری مانند لیگ برتر شرکت می کند و بدون توجه به نتیجه در آن شرکت می کند.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه برای اینکه بتواند دارایی های کشتی جانجان را به نمایش بگذارد ، باید در مسابقاتی مانند لیگ برتر که ورزش حرفه ای را به نمایش می گذارد و همچنان ادامه دارد ، شرکت کند ، یادآور شد: میادین بزرگ از اخلاقی ترین کشتی گیران کشور هستند و باید این کار را ادامه دهند.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین با بیان اینکه افراد با مهارت بیشتری که در کشتی برای کمیت تلاش می کنند می توانند به تیم ملی ملحق شوند ، خاطرنشان کرد: کشتی ورزشی ورزشی است که وارد نمی شود و مختص ایران است بنابراین یکی از آنها حمایت ویژه از ورزش اول کشور است. باید انجام شود تا بتوانیم در این زمینه بدرخشیم و جایگاه ورزش ایران را در جامعه جهانی ارتقا دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه جلسه با بیان اینکه کشتی زنجان سرشار از استعدادهای اصیل است و همین امر باعث شده تا فدراسیون کشتی نگاه جدی و ویژه ای به زنجان داشته باشد ، گفت: تاکنون تلاش کرده ایم حمایت خوبی داشته باشیم. بیایید شاخه های مختلفی از جمله کشتی را که اولین ورزش کشور است ، انجام دهیم ، اگرچه به دلیل کمبود بودجه ، این استان بیش از نیازهای ورزشی نیست

علی خلیلی وضعیت ویروس کرونا ورزش در استان را خسارت جبران ناپذیری به ویژه برای ورزش قهرمانی عنوان کرد و افزود: “حفظ سلامتی همه مسئولان و جامعه اولویت ورزش امروز ، همکاری در دفتر.

وی یکی از دلایل رفاه حال مردم در برابر آسیب های عروق ویروس کرونا را ورزش عنوان کرد و ادامه داد: بدون شک در دوره بعدی عروق ویروس کرونا شاهد آسیب دیدگی های زیادی به دلیل عدم تحرک و تعطیل شدن فعالیت های ورزشی خواهیم بود ، بنابراین طرحی را به پرسنل عروق ویروس کرونا پیشنهاد داده ایم. توانایی انجام برخی ورزش های همگانی در سایه پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از آسیب های بعد از ویروس کرونا.

میثم نصیری مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: “ما آینده درخشانی را برای کشتی زنجان متصور شدیم.” ما انتظار نداریم این مشکل در ورزشکاران حل شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا