اقتصادی

حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس


آزادی بیان به سبک آمریکایی را ببینید؛

حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس

اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا برای پایان دادن به جنگ اسرائیل در غزه و ارسال سلاح به این رژیم به رغم سرکوب پلیس همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین خبرها برای سرکوب بیشتر دانشجویان حامی فلسطین در بعضی از دانشگاه‌های آمریکا گارد ملی حضور دارد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا برای پایان دادن به جنگ اسراییل در غزه و ارسال سلاح به این رژیم  به رغم سرکوب پلیس همچنان ادامه دارد.

دانشگاه کلمبیا مرکز «جنبش همبستگی با غزه» در روزهای اخیر، به دانشجویان برای پایان دادن به این دور از تجمعات، ضرب الاجل ۴۸ ساعته داده است.

معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا گفت: ما همیشه اعلام کرده‌ایم که حامی آزادی بیان و برگزاری مسالمت آمیز اعتراضات هستیم.

 

 

 

اما در تازه‌ترین اخبار از آمریکا نشان می‌دهد که برخورد با دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا وارد مرحله جدیدی شده است. پلیس با ارسال پیامک به تمام دانشجویان از بسته‌شدن درهای دانشگاه و عملیات «پاکسازی» خبرداده است و از دانشجویان خواسته تا دانشگاه را ترک کنند.

آمریکایی‌ها دست به دامان «گارد ملی» شدند/ پلیس دانشجویان حامی فلسطین را تهدید کرد+ فیلم و عکس

در ویدئوی دیگری، دانشجویی که فقط از اعزام گارد ملی آمریکا به دانشگاه‌ها فیلمبرداری می‌کرد، توسط مأموران گارد ملی مورد شلیک گلوله و حمله قرار گرفت.


همه محتوای سایت بر پایه سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، فلذا مسوولیت این مقاله بر عهده منابع خبری بوده و سایت ایواره هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا