ورزش

پرسپولیس – ذوب آهن سه هیچ نمی‌شود!/عکس

در روزهای گذشته و به ویژه پس از شکایت شرکت جوب آهن از باشگاه سینا اسدبیگی، شایعاتی مبنی بر تخلف این باشگاه در ثبت قرارداد بازیکنان مطرح شد که امکان تغییر و اعلام نتایج بازی با پرسپولیس و تراکتورسازی را ایجاد کرد. نتیجه 3-0 مقابل ایوب آهن بود

ماجرا از این قرار است که ایوب اهن وقتی شروع به ثبت قراردادهای باشگاهی کرد متوجه شد که با قضاوت نهایی مواجه است و تا زمان تسویه حساب نمی تواند قرارداد بازیکنانش را ثبت کند. کارآهن مطالباتی را که حکم نهایی را صادر کرده بود پرداخت کرد به طوری که در تاریخ 27 مرداد ماه نامه ای با امضای جمشید نورشرک رئیس کمیته تعیین وضعیت به سازمان لیگ ارسال شد که در آن پنجره داخلی باشگاه کار باز است و وجود ندارد. ممنوعیت ثبت قرارداد

پس از ارسال این نامه، محمد باقر صادقی، دروازه بان سابق تیم جوب آهن با کمیته تعیین وضعیت تماس گرفت و به نورشارک اعلام کرد که باشگاه شغل آهن با وی تسویه حساب نکرده و حق ثبت قرارداد را ندارد و همین امر منجر به تعیین وضعیت شد. این کمیته در تاریخ 28 مردادماه نامه جدیدی مبنی بر ممنوعیت ثبت قراردادهای ذوبی ارسال خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه شغل آهن با دریافت این نامه به دفتر جمشید نورشرک مراجعه و مدارک مربوطه مبنی بر عدم صدور حکم قطعی پرونده صادقی و «در کمیته استیناف در حال بررسی» را به وی نشان داد.

در این شرایط نورشارک بار دیگر در تاریخ 30 مرداد ماه با نامه ای به سازمان لیگ اعلام کرد که احتمال دارد جاب آن با بازیکنان جدید قرارداد ببندد و به این ترتیب هیچ محرومیتی برای باشگاه وجود نخواهد داشت.

بنابراین، ایوب آهن با بازیکنان جدید باشگاه مشکلی ندارد و بازی 3-0 این تیم مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی به نظر می رسد شایعه هر روزه فوتبال ایران باشد.

پرسپولیس - ایوب آهن سه هیچ می شود!/عکس
پرسپولیس - ایوب آهن سه هیچ می شود!/عکس
پرسپولیس - ایوب آهن سه هیچ می شود!/عکس
دکمه بازگشت به بالا