جامعه و خانوادهکسب و کار دنیای 77

برای کادو روز همسر و روز مادر چی بخرم؟!

کادو روز زن چه ویژگی هایی داشته باشد؟

به نقل از مجله آرپسه :هر سال این سوال برای شما تداعی می شود که هدیه روز زن چی بخرم؟ که بتوانم آن را خوشحال کرده و قدر دان زحماتش باشم؟ به تعبیر دیگر کادو برای روز زن چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا همسران و مادران خوشحال شوند؟ اصولا ویژگی های یک هدیه روز زن به صورت معقول شامل موارد زیر است:

  • قیمت مناسب: اصولا کادو را باید متناسب با بودجه ای که در نظر دارید انتخاب کنید پیدا کردن هدیه ای که از لحاظ ارزش با بودجه شما مطابقت داشته باشد سخت است اما در کنار آن با رعایت نکات دیگر می توانید به هدیه مورد نظر خود نزدیک شوید.
  • خاص و منحصر به فرد: یعنی بر فرض اگر شما بودجه زیادی ندارید و مثلا می خواهید دسته گلی بخرید ( یک هدیه معمولی) دیزاین دسته گل جدید و متفاوت باشد تا هدیه شما منحصر به فرد شود.
  • کارامد: هدیه ای را انتخاب کنید که کارایی داشته باشد و فرد بتواند از آن استفاده کند و اگر دوست هدیه ای خاطر انگیز باشد از میان وسایل تزئینی که مورد علاقه مادر و یا همسر شما است هدیه ای تهیه کنید.
  • متناسب با سلیقه: اینکه هدیه شما با روحیات و سلیقه فرد در تعارض نباشد مسئله بسیار مهمی است در این صورت همسر یا مادر شما متوجه میزان اهمیتی که شما برای آنها قائل هستید می شود و این برای هر دوی شما بسیار خوب است و هدیه شما به یاد ماندنی می شود.

به طور کلی هر چقدر بیشتر از سلیقه، نیازها و علائق طرف مقابلتان اطلاع داشته باشید در انتخاب کادوی روز زن موفق تر خواهید بود.

ارزان قیمت یا لاکچری: کدام کادو برای روز زن مناسب تر هست؟

هدیه دادن به افراد علاقه مند به صنایع دستی: این خیلی خوب است که قدر دان همسر، مادر و حتی هر دو باشید اما آیا خرید کادوی لاکچری نشان دهنده قدردانی است؟ یک کادوی مناسب باید ارزان باشد یا لاکچری؟ نیاز نیست برای خرید هدیه ای خاص، هزینه های نامتعارف را متقبل شوید گاهی انتخاب یک هدیه معمولی اما با تغییراتی جدید می تواند آن را تبدیل به هدیه ای خاص کند پس در انتخاب کادو ذوق و سلیقه را همراه کنید.

پر طرفدار ترین صنایع دستی: اگر نظر ما را در مورد کادوی ارزان یا لاکچری بخواهید می گوییم هیچکدام، هدیه ای که از سر ذوق و سلیقه و بر اساس نیاز طرف مقابل باشد بهترین است. همیشه هدیه گران قیمت نشان دهنده قدرشناسی نیست. گاهی اوقات با پرداخت هزینه های معمولی می توانید هدیه های گران قیمت تهیه کنید این فقط به خلاقیت شما بستگی دارد. طرق مقابل شما هر چقدر هم که مشکل پسند باشد در مقابل هدیه های خلاقانه کوتاه می آید و آن را می پذیرند.

بهترین هدیه روز زن برای عزیزانمان چی بخریم؟

گفتیم که هدیه روز زن باید با سن و سال و روحیات طرف مقابل سازگاری داشته باشد بر این اساس برای تهیه آن می توانید شرایط شخص را در نظر بگیرید و بعد دست به انتخاب هدیه بزنید.

هدیه روز زن برای تازه عروس

سخت ترین انتخاب کادو روز زن مربوط به تازه عروس ها می باشد اصولا کادویی که تهیه می شود باید در شان ایشان باشد. این به معنی پرداخت هزینه های کلان نیست و فقط باید با موقعیت تازه عروس هم خوانی داشته باشد. مثلا خرید یک وسیله آشپزخانه شاید هدیه جالبی نباشد ( به دلیل کامل و نو بودن وسیله ها ) اما خرید ساعت و یا زیور آلاتی که با سنگ های زیبا مزین شده باشد انتخاب خوبی باشد.

 

هدیه باید بیشتر جنبه معنوی داشته باشد و خاطر انگیز باشد این در ثبت خاطره این روز به یاد ماندنی بسیار موثر است و چه بسا هدیه را تا سال ها به عنوان یادگاری از این روز نگه دارد. به هر حال در زمان انتخاب باید همه عوامل را در نظر بگیرید تا بهترین خرید را داشته باشید. بهتر است هدیه به همراه دسته گلی متشکل از گلهای مورد علاقه باشد. اگر رنگ کادو یا جعبه هدیه با رنگ گل ها هماهنگ باشد نیز می تواند هدیه شما را چشم نواز و جذاب نشان دهد.

کادو روز زن برای همسر

اصولا تهیه هدیه روز زن برای همسر شاید ساده تر باشد زیرا با علایق، سلیقه و نیازمندی های او بیشتر آشنا هستید. از طرفی دیگر دست شما در انتخاب بازتر است و می توانید از وسایل خانه گرفته تا زیور آلات، لوازم آرایشی و مراقبت از پوست و لباس و غیره را بر حسب نیاز برای او تهیه کنید. همسر شما شریک زندگی شما است و در بدترین روزها حامی و پشتیبان شما بوده پس در خرید هدیه روز زن که در شان او باشد دریغ نکنید.

یادتان باشد که همسر شما بیشتر از یک هدیه گرانقیمت حس قدرشناسانه شما را می خواهد پس با تمام وجود این حس را در او القا کنید. در هنگام خرید هدیه به روحیات همسر خود توجه کنید و متناسب با آن دست به انتخاب بزنید. از آنجا که همسران شما به علت مشغولیات روزمره بیشتر از نظر روحی تحلیل می روند حتی خرید بلیط برای رفتن به یک سفر رویایی نیز می تواند گزینه خوبی باشد این هدیه برای خانم هایی که بسیار فعال هستند می تواند بسیار گزینه خوبی باشد.

 

حتی رفتن به یک رستوران دو نفره و خوردن شام نیز می تواند بهترین هدیه روز زن برای همسر شما باشد البته که باید علاقه همسر خود را نیز در این انتخاب در نظر بگیرید.

کادو روز زن برای نامزد

دوران نامزدی یکی از خاطره انگیزترین قسمت زندگی هر آدمی است و افراد سعی می کنند در این برهه زمانی شیرین ترین خاطرات را ثبت کنند. در خرید هدیه روز زن تا می توانید وسواس به خرج دهید و سعی کنید با یک انتخاب درست او را به زیباترین شکل ممکن نامزدتان را خوشحال کنید.

 

موارد زیادی برای انتخاب پیش رو خواهید داشت ولی باید بررسی کنید کدامیک برای نامزد عزیزتان مناسب تر خواهد بود. اگر کادوی روز زن را به همراه دسته گلی زیبا تقدیم کنید و او را به یک شام رمانتیک دعوت کنید و سپس هدیه را به او بدهید او را به بهترین شکل ممکن خوشحال خواهید کرد. استفاده از اکسسورهای زیبا برای بسته بندی کردن هدیه نیز اهمیت دارد و هر چقدر هدیه شما از لحاظ ارزشمندی کمتر باشد ولی با یک بسته بندی زیبا و خلاقانه می تواند بسیار زیبا و خاص جلوه کند.

کادو روز زن برای مادر شوهر

اصولا خرید کادو برای مادر شوهر مخصوصا اگر تازه عروس باشید و شناخت کافی نسبت به سلیقه و نیازمندی های او نداشته باشید کمی مشکل است در این رابطه حتما با همسر یا نامزد خود تبادل نظر داشته باشید. این درست است که مادر شوهر نیز مثل مادر خود آدم است اما در موقع هدیه دادن اوضاع کمی فرق دارد شاید شما با خرید هدیه ای ارزان قیمت مادر خود را خوشحال کنید اما بهتر است هدیه ای مناسب تر خریداری شود به خصوص اگر تازه عروس هستید این نشان دهنده برتری نیست و بیشتر جنبه احترام گذاشتن دارد. هر چند که به هر حال آنها هم مادر هستند و مانند سایر مادرها توقعات بالایی ندارند. خرید کیف یا شال و روسری می تواند گزینه های خوبی باشد اگر اهل دوخت لباس هستند خرید پارچه نیز پیشنهاد می شود.

باکس هدیه روز زن

هدیه روز زن برای همکار

هدیه روز زن سازمانی

سورپرایز روز زن ( نکاتی که در روز زن باید رعایت کنید

می رسیم به جذاب ترین قسمت ماجرا و آن هم نحوه دادن هدیه می باشد شما هر چقدر بیشتر تلاش کنید که هدیه روز زن را به زیباترین شکل بدهید این پروسه را با موفقیت بیشتر پشت سر خواهید گذاشت. مطمئن باشید که تمام زحمات شما در آینده جبران خواهد شد پس اگر دوست دارید روزی خاطر انگیز را هم برای خود و هم برای مادر و همسر خود به جا بگذارید حتما به سورپرایز کردن فکر کنید. سعی کنید هنگام سورپرایز کردن جنبه طرف مقابلتان را در نظر بگیرید تا سورپرایز تبدیل به دعوا نشود.

در کل روز زن فقط محدود به ساعت هایی که قصد هدیه دادن دارید نیست و شما می توانید در آن روز به خصوص کارهایی که باعث خوشحالی او می شود را انجام دهید به یاد داشته باشید که این روزها تکرار نخواهد شد پس به بهترین نحوه از آن استفاده کنید.

لیست هدایای روز زن

در این قسمت مقاله را یک لیست از بهترین  و مرسوم ترین چیز هایی که می توانید به عنوان هدیه روز زن در نظر بگیرید را ارائه می دهیم:

گل: هدیه خاص روز زن

گل بدیهی ترین هدیه ای است که در روز زن می توان کادو داد پیشنهاد ما این است که گل در کنار هدیه ای دیگر باشد اگر گل را به تنهایی می خواهید بدهید پس به دیزاین آن دقت کنید و اگر در کنار آن هدیه دیگری تهیه کرده اید ساده تر هم باشد مشکلی نیست اگر مادر یا همسرتان علاقمند به نگهداری گل و گیاه است می توانید گل های خانگی تهیه کنید و هدیه دهید.

زیروآلات: کادو شیک روز زن

زیور آلات از محبوب ترین اکسسورهای خانم ها می باشد هیچ فرقی نمی کند که در چه سنی باشد اما دریافت زیروآلات به عنوان هدیه برای آنها خوشحال کننده است. چنانچه هزینه خرید زیورآلات طلا ندارید می توانید دیگر فلزات مثل نقره و یا استیل را خریداری نمایید.

پوشاک: بهترین کادو روز زن برای همسر

پوشاک شامل موارد بسیار زیادی می شود از شال و روسری گرفته تا دامن، شلوار، پیرهن و غیره می توانید بنا به نیاز و علاقه طرف مقابلتان لباس مورد نظر را تهیه و به عنوان هدیه روز مادر تقدیم کنید.

عطر

دریافت عطر نیز سن و سال نمی شناسد و تقریبا همه از عطر هدیه گرفتن خوشحال می شوند فقط شما باید مطمئن شوید عطر انتخابی شما، رایحه مورد علاقه او را داشته باشد.

محصولات آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی بهداشتی نیز مورد دیگری است که هر زنی در هر سنی را خوشحال و راضی می کند با این کار او را تشویق به دوست داشتن خود و رسیدگی بیشتر به پوست و مو می کنید.

بهترین هدیه برای روز زن چی بخرم؟

خرید کادو روز زن دغدغه بسیاری از افراد در روز زن  می باشد زیرا نمی دانند مناسب ترین هدیه روز زن برای همسر و مادرشان چیست. از این رو  ما در سایت کادومون با ارائه پیشنهادات و راهنمایی سعی کردیم که این دغدغه را رفع کنیم.

کادو روز زن چی بگیرم؟ بهترین کادو برای همسرم چیه؟ برای مادرم هدیه چی بخرم؟ چه کادویی برای مادر همسرم بخرم که شیک و مناسب باشد.

این سوالات دغدغه های می باشد که با نزدیک شدن به روز زن در ذهن افراد شکل می گیرد.  سایت کادومون که یک سایت آنلاین هدیه در ایران می باشد، به کمک شما آمده تا این دغدغه ها را رفع کند و شما را برای خرید بهترین هدیه روز زن راهنمایی کند.

از این رو با ما همراه باشید تا هم از راهنمایی های ما استفاده کنید و هم با توجه به پیشنهادات متعدد و متنوع کادومون، بهترین هدیه را انتخاب کنید.

چه کادوهایی خانمها رو خوشحال میکند ؟

ما در اینجا به منظور کمک به انتخاب راحت تر شما چند تا گزینه را برای  خرید کادو روز زن ارزان و لاکچری پیشنهاد دادیم که این گزینه ها به شرح زیر می باشد:

1.پک هدیه روز زن مخصوص خانم ها

اگر شما مدت زمان کوتاهی از ازدواجتان گذشته و می خواهید برای همسر تازه عروس خود هدیه بخرید. پک هدیه مخصوص خانم ها بهترین کادو روز زن برای همسرتان خواهد بود. زیرا این پک های هدیه بسیار شیک و مورد پسند خانم های جوان می باشد و در عین حال نیز بسیار کاربردی است.

این پک هدیه با دارا بودن یک ست ساعت و دستبند زیبا و چندین لاک خوش رنگ و با کیفیت، می تواند مورد پسند هر خانم جوانی واقع شود و او را خوشحال کند.

  1. کادوهای فانتزی برای سوپرایز روز زن

برای خانم های جوان همچنین می توان انواع هدیه های فانتزی را به عنوان کادو روز زن خریداری کرد. انواع کادوهای فانتزی با قیمت های متفاوت در سایت کادومون موجود است تا بتوانید با هر میزان بودجه ای کادوهای زیبا و شیک را برای همسر و مادر خود تهیه کنید.

از جمله کادوهای فانتزی که می توان به آن اشاره کرد؛ ماگ فانتزی، تابلوی عشق، فنجان طرح I love you، عروسک می باشد.

  1. عطر و ادکلن برای همسر

عطر یکی از بهترین انواع کادو روز زن می باشد. زیرا عطر، کالایی است که همه خانم ها در هر سنی که باشند، به آن نیاز دارند و عطر یک کادو کاملا کاربردی می باشد.

عطرها همچنین مورد پسند همه خانم ها با سلیقه ها و تیپ های شخصیتی متفاوت در گروه های سنی گوناگون قرار می گیرد. شما نمی توانید خانمی را پیدا کنید که به استفاده از عطر و ادکلن علاقه ای نداشته باشد.

از این رو با خرید یک عطر خوشبو و شیک با رایحه های ملایم زنانه می توانید مادر و یا همسر خود را در این روز خوشحال کنید

 

دکمه بازگشت به بالا