ورزش

سرمربی الاهلی: قرار است برای خودمان پیروز شویم نه الشرطه

سرمربی الاهلی: قرار است برای خودمان پیروز شویم نه الشرطه

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: برای اثبات ارزش خود به دنبال برد مقابل استقلال هستیم.

به گزارش دنیای 77 ، ولادان میلوویچ سرمربی الاهلی عربستان سعودی در یک نشست خبری پیش از بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال ایران اظهار داشت: ما در بالای جدول هستیم و برای آماده سازی برای مرحله بعدی ، دید من باید با تمام توان ظاهر شود. ” بیایید ببریم.

وی در ادامه گفت: از نظر من بازی در مقابل استقلال مهمترین بازی در حال حاضر است. آینده. من قطعاً به آنها فرصتی خواهم داد تا در مقابل تیمی مانند استقلال بازی کنند تا در زمین و در این مسابقات ملی تجربه کسب کنند.

وی افزود: “من قصد دارم در تمرینات پیروز شوم و نگران نیستم که نتیجه بازی ما برای تیم های دیگر (الشورته) چقدر مهم است. ما برای خود پیروز می شویم نه برای دیگران.

علی اصغر بازیکن فوتبال الاهلی نیز در کنفرانس مطبوعاتی گفت: “من از شما (قطر) تشکر می کنم که به ما خوشامد گفتید. با یاری خدا امیدواریم که در هر بازی پیروز شویم. ما با تمام قدرت در هر بازی اینجا هستیم.

وی ادامه داد: مهمترین چیز باید در مرحله بعدی انتخاب شود. ما به این مهم دست یافته ایم و گام به گام جلو خواهیم رفت تا به فینال راه پیدا کنیم. ما بازیکنان باتجربه ای داریم. ما مربی بزرگی داریم که با آنها امیدوار به موفقیت هستیم.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا