عمومی

استقبال ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در شهرستان گناوه خواهیم داشت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت. دکتر تقی صفر وی شامگاه چهارشنبه در آغاز عملیات اجرایی یک مجتمع شهری در ژنو با بیان اینکه چشم انداز ما برای توسعه شهر یک چشم انداز بلند ده ساله است گفت: این چشم انداز مبتنی بر اشتغال زایی به ویژه جوانان و رونق منطقه است. و توسعه.

فرماندار ژنو با تقدیر از سرمایه گذاران افزود: از همه سرمایه گذاران بخش خصوصی دعوت می کنیم که برای سرمایه گذاری در این شهر بیایند تا بتوانیم با توجه به توانایی و پتانسیل این شهر و جوانان آن زمینه اشتغال بیشتری را فراهم کنیم.

ما به ویژه از سرمایه گذاری در شهر ژنو استقبال می کنیم

صفری از همراهی و همکاری نماینده انتخابات در خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد و گفت: ساخت کارخانه فولاد ژنو در دستور کار قرار دارد و با تلاش و پیگیری نماینده مجلس به زودی این کارخانه تعمیر و میدان خواهد شد. پر از اشتغال». زایی ساماندهی جوانان و کاهش نگرانی مردم برای اشتغال.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم گام های بزرگی در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم برداشته شود تا بتوانیم بهتر به مردم خدمت کنیم.

فرماندار ژنو گفت: برای زیرساخت های شهر نیاز به کار و تلاش بیشتر است و نماینده محترم شهرستان نیز از این مشکلات آگاه هستند و دست برادری و همکاری را به سوی ایشان دراز می کنیم.

فرمود: زنوه – گیاه و ژنو – میشان این از نظر استراتژیک برای شهر مهم است. ارتباط استان بوشهر از شمال با استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و اصفهان در این راستا گسترش یافته و توسعه بیشتر شهر و استان صورت می گیرد.

فرماندار ژنو گفت: طرح های گسترده ای برای توسعه بنادر ژنو و ریگ نیز در دستور کار قرار دارد و آمادگی داریم در بندر ریگ اجرا شود.

دکمه بازگشت به بالا