عمومی

اخبار ورزشی 14:30 جمعه 15 فروردین



اخبار ورزشی 14:30 جمعه 15 فروردین

به گزارش دنیای 77 ،

اخبار ورزشی 14:30 به شرح زیر بود …

با بسته شدن مسابقات فوتبال در سراسر جهان ، هل دادن بازیکنان به یک مشکل اساسی برای باشگاه ها تبدیل شده است …

برخی اخبار کوتاه
وزیر ورزش و جوانان تأیید کرد که پیگیری مسابقات و گشت ها بلافاصله انجام نمی شود و ستاد کرونا زمان لازم برای تهیه و آموزش تیم ها را در نظر می گیرد. وی ادامه داد: “تا پایان هفته آینده با هماهنگی ستاد ملی مقابل کرونا به نتیجه نهایی در مورد سیاست قهرمانی خواهیم رسید.”
یوشیرو موری – رئیس کمیته المپیک توکیو در مصاحبه با انگلیس دیلی میل گفت: خطر ویروس کورونا در سال 6 از بین نمی رود و پیشنهاد من این است که مسابقات را به سال دوم موکول کنید ، هرچند نخست وزیر ژاپن مصمم است این مسابقات را در تاریخ جدید برگزار کند. یعنی در سال دوم ..
مسئولان فوتبال بلژیک پایان فصل را در لیگ اعلام کردند با حضور براک که با دو امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، قهرمان و میلاد محمدی قهرمان جوان. ..

یازدهمین بازی های جهانی – بازی های جهانی – که در ماه ژوئیه در ایالات متحده برگزار می شود ، به دلیل تاخیر زمانی با تاریخ بازی های المپیک جدید توکیو ، به سال اول موکول شده است.
برگزارکنندگان مرحله نهایی مسابقات جهانی اسکی آلپاین 2008 ، پس از لغو این مسابقات ، از حامیان مالی خود دعوت کردند تا همه جوایز و پولی را که برای مبارزه با ویروس کرونا اهدا کنند ، اهدا کنند.
بارسلونا 3 میلیون پوند برای فروش عثمان دمبله قرار داد. لیورپول آرسنال و منچسترسیتی مایل به دستگیری سه تیم بزرگ دمبله در لیگ برتر هستند و شیوع ویروس کرونا در کلوپ های فوتبال انگلیس به یک میلیارد دلار رسیده است. پس از پایان بحران هاله ، مسابقات فوتبال در انگلیس از سر گرفته خواهد شد.

قهرمانان و ورزشکاران با ورزش در خانه به حفظ آمادگی جسمانی و سرزندگی خود ادامه می دهند.

ورزشکاران ایران سال گذشته تلاش های زیادی را برای کسب سهمیه المپیک انجام دادند و اکنون با یک سال تأخیر ، تیم های ملی ما همچنان برای بقیه سهم المپیک تلاش می کنند.


نوشته های سایت بر پایه پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، در نتیجه مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت دنیای 77 هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا