ورزش

نگرانی پرسپولیس به خاطر عدالت در مسابقات/ سلامت اعضای تیم در خطر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نگرانی پرسپولیس به خاطر عدالت در مسابقات/ سلامت اعضای تیم در خطر - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری میر ، به نقل از رسانه های رسمی باشگاه پرسپولیس ، جلسه هماهنگی برای بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 امروز سه شنبه با نظارت و ریاست پاول به صورت آنلاین برگزار می شود. لوزانوف، مدیر بخش مسابقات و رویدادهای AFC ، و شرکت بعضی افسران نمایندگان سایر کنفدراسیون های بزرگسالان ، باشگاه ها و فدراسیون ها در مسابقه ای که بصورت آنلاین برگزار شد شرکت کردند و در آن شرکت کردند.

امیرعلی حسینی به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس و نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران حضور دارند. ملاقات آنها بودند.

در ابتدای آن ملاقاتکنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نحوه بازی و نحوه اجرای پروتکل را توضیح داد. آزمون کرونا قبل از سفر باید در فرودگاه مقصد انجام شود وهنگام در هتل اعلام حضور کنید و هر 72 ساعت تکرار کنید. دلیل ترکیب این دو تست تعیین فرودگاه ها و هتل ها باعث اتلاف وقت و هزینه می شود ، تست در فرودگاه طبق قوانین کشورهای میزبان انجام می شود ، اما در هتل نظارت بر نمونه گیری توسط کمیته پزشکی کنفدراسیون انجام می شود.

پس از این توضیحات ، با توجه از مکاتبات قبلی سوئی پرسپولیس و ابهامات و نگرانی های بی پاسخ ، موضوعاتی از سوی باشگاه مطرح شد چیزی آنها پاسخ دادند چیزی کنفدراسیون ادعاها و ابهامات را برای پیگیری های بعدی به تعویق انداخت. در همین حال ، باشگاه پرسپولیس نگرانی جدی خود را در دو بخش کلی ابراز داشته است ، در همکاری وی خاطرنشان کرد که شرایط لازم برای اطمینان از انصاف رقابت و سلامت اعضای تیم فراهم نشده است.

از این رو اعلامیه مدیر امور بین الملل تخت جمشید با موارد پیشنهادی سوئی پرسپولیس حباب درمانی را اجرا نمی کند ، حتی اگر در قطر باشد و نزدیک به آنچه در گذشته بود باشد بازی ها همچنین ، با عدم امکان استفاده از اصول کامل انزوا و محافظت از درمان توجه با توجه به توضیحاتی که در مورد نحوه برگزاری مسابقه و محل اسکان و آموزش تیم ها داده شد.

در این رابطه ، خاموش غیبت محل اردوی تیم ها ، حرکت بی وقفه مسافران و محل استقرار آنها با حضور افراد مختلف توجه توریست و شلوغ بودن مناطق و هتل ها و مواردی از این دست ذکر شد.

باشگاه پرسپولیس همچنین درخواست سالن غذاخوری ، کنفرانس ، سالن بدن سازی و استخر و استفاده منحصر به فرد از آن را دارد. سونا با توجه بازی های تکراری و شدید و فعالیت های خاص ریکاوری در حال انجام است ملاقات، کلمه اگرچه دو مورد اول در دسترس قرار گرفت ، اما تصمیم بر این شد که دو مورد بعدی بررسی و نتایج اعلام شود.

نمایندگان کنفدراسیون اعلام کردند که هر افسر امنیتی برای جدا کردن و محافظت از طرفین در آنجا حضور خواهد داشت اما باشگاه پرسپولیس توجه تصور می شد که حرکت آزاد مسافران ، کارکنان هتل و حتی طرفداران فوتبال ، تیم هایی که می توانند در هتل ها اقامت داشته باشند ، هیچ تأثیری ندارد.

توصیه باشگاه پرسپولیس هتل یا بخشی از هتل و امکانات لازم برای ترتیب محل اقامت بود متمرکز کردن همه گروه ها ایجاد تیم ها و قوانین را فراهم می کنند حباب ها محافظت و انزوا باید به شدت اجرا شود.

باشگاه پرسپولیس از راه اندازی استادیوم محل برگزاری مسابقات شگفت زده شد فقط یک استادیوم خواستار راه اندازی دو ورزشگاه شد تا دو مسابقه با هم برگزار شود.

با این درخواست ، توجه برو امکان نیاز قرار دادن بازی های روز آخر کنار هم ، معرفی تیم ها چه خزنده به عنوان یک قاعده کلی در رقابت بین المللی و دوره های قبلی لیگ قهرمانان ویرایش شد. وجود ورزشگاه دوم برای همه بازیهای گروهی به طور همزمان لازم است تا از انصاف و شرایط برابر در مسابقات اطمینان حاصل شود.

دکمه بازگشت به بالا