استانی

ناپایداری هوای زنجان در روزهای پایانی هفته

ناپایداری هوای زنجان در روزهای پایانی هفته

دنیای 77/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده به خصوص در بعدازظهرها بارش‌های رگباری و رعد و برق برخی مناطق استان را در بر می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای 77، اظهار کرد:‌ هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف و در شهرستان طارم قسمتی ابری است که این شرایط از بعدازظهر با افزایش ابرها و وزش باد همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز بارش‌های پراکنده و محلی نیز در مناطق مختلف استان محتمل است، یادآورشد: ماهیت بارش‌ها موجب پیش‌بینی جاری شدن روان آبها، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های استان شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: به سبب استقرار این وضعیت جوی به هم استانی‌ها توصیه می‌شود از اتراق و تردد کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها و به سبب وقوع رعد و برق از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تا آخر هفته جاری نوسانات دمایی قابل توجهی در استان نخواهیم داشت، ادامه داد: با افزایش دما از هفته آینده هوای گرمی در استان حاکم خواهد شد.

رحمن‌نیا دمای فعلی شهر زنجان را ۱۸ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا