عمومیکسب و کار دنیای 77

مشخصات فنی ژنراتور استمفورد

ژنراتورهای استمفورد پاور با قدرت 8.1 تا 3750 کیلومتر در ساعت طراحی شده اند و دارای کلاس حفاظتی IP23 و عایق حرارتی H هستند. این ژنراتورها می توانند با دور موتور 1500 دور در دقیقه و جریان سه فاز 400 ولت کار کنند. یکی از ویژگی های مهم این ژنراتور راندمان 90 درصدی آن است.

انواع مدل های ژنراتور برق استمفورد

شرکت استمفورد پاور چین با مجوز در استمفورد انگلستان در سال های اخیر توانسته جایگاه خود را در این صنعت تقویت کند و به دلیل کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن هر روز در محصولات و محصولات خود محبوبیت بیشتری پیدا می کند. در سراسر جهان

مشخصات فنی ژنراتور برق استمفورد

ژنراتور برق استمفورد با کیفیت بالا تحت لیسانس انگلستان همراه با بسیاری از موتورهای باکیفیت از جمله کامینز، پرکینز، کاترپیلار، ولوو، اسکانیا و غیره ساخته شده است و عملکرد و سهولت استفاده از آن را تضمین می کند.

یک ژنراتور برق استمفورد از توان کم 8 کیلو وات تا توان معادل 670 کیلووات تولید می کند و 92 درصد کارآمدتر از استمفورد اصلی تولید شده در انگلستان است. جنس سیم پیچ ژنراتورهای استمفورد دیزاین از مس است و کیفیت بسیار خوبی دارند. آنها را می توان در سیستم های تولید برق با کارایی مشابه ژنراتورهای محبوب مانند استمفورد و مک آلت استفاده کرد.

مشخصات فنی ژنراتور استمفورد

مشخصات فنی ژنراتور برق استمفورد

همه این ژنراتورها فرکانس 50 هرتز دارند

در تمامی تولید کنندگان از تمام مس استفاده می شود که کیفیت بالا و رضایت مشتری را تضمین می کند.

ضریب توان 0.8

ژنراتورها استمفورد پاور مجهز به رگولاتور ولتاژ AVR هستند که از نوسانات ولتاژ جلوگیری می کند. برای خرید و دریافت قیمت ژنراتور استمفورد با ما همراه باشید.

معرفی مدل ژنراتور استمفورد پاور

ژنراتور استمفورد پاور مدل SLG164

ژنراتور Stamford Power SLG164 دارای خروجی های زیر است. این ژنراتورها را می توان با انواع موتورها ترکیب کرد.

ژنراتور استمفورد پاور مدل SLG274

ژنراتورهای Stamford Power 274SLG دارای رتبه بندی های زیر هستند. این ژنراتورها را می توان با موتورهای مختلف مطابقت داد و از آنجایی که دارای AVR هستند می توانند از نوسانات توان خروجی جلوگیری کنند.

I-generator Stamford Power مدل SLG314

ژنراتورهای Stamford Power مدل SLG314 دارای قدرت های زیر می باشند. این ژنراتورها می توانند به ماشین های مختلفی متصل شوند و به دلیل داشتن AVR می توانند از نوسانات در خروجی برق جلوگیری کنند.

دکمه بازگشت به بالا