عمومی

مسافران نوروزی پروتکل‌های بهداشتی را فراموش نکنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مسافران نوروزی پروتکل‌های بهداشتی را فراموش نکنند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وی در گفتگویی از ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهرستان زنوه و همچنین حیدری بازدید کرد.به من بگو وی به خبرنگار آنلاین گفت: با گذشت دو سال از شیوع بیماری کووید 19، امسال برای اولین بار است که مانند سال گذشته پذیرای مهمانان عزیز نوروزی در ژنو هستیم.

گفت: ما نباید این را فراموش کنیم پاندامی کرونا همچنان ادامه دارد و هرگونه سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند منجر به اوج سنگین تر و مرگبارتر از پیک های قبلی شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ژنو می گوید: مسافران نوروزی با تکمیل ظرفیت هتل ها و اقامتگاه ها در دو روز گذشته، بهتر است زمان حضور در شهر ژنو را به دو روز کاهش دهند و هنگام رفتن به شلوغی از ماسک مناسب استفاده کنند. بازارها و مکان ها .

حیدری گفت: بازرسان بهداشت محیط در شبکه بهداشت و درمان شهر ژنو به طور مرتب تمامی هتل ها، متل ها و مدارس محل زندگی خود را مورد بازرسی قرار می دهند و مشکلات بهداشتی را به مراجع مربوطه گزارش می دهند.

گشت بازرسان بهداشت محیط

وی گفت که حیدری، گرما و افزایش جمعیت می تواند منجر به بیماری های عفونی یا سموم شود و افزود که گشت های بازرسان بهداشت محیط در شبکه بهداشت ژنو برای اطمینان از ایمنی مواد غذایی از 16 مارس آغاز شد و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی افزود: مسافران نوروزی بهتر است مواد غذایی و آشامیدنی خود را از جای امن جمع آوری کنند و توجه به تاریخ انقضا و نحوه نگهداری مواد را فراموش نکنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان زناوه خاطرنشان کرد: انتظار همکاری شهروندان و همراهی مسافران نوروزی را داریم. 1401 آغاز سال باید برای همه مردم شاد و سلامت باشد و هم مهمان و هم میزبان این روزها را در کنار هم بگذرانند.

دکمه بازگشت به بالا