استانی

زن رکن رکین کانون خانواده است



زن ارکان خانواده است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رکن کانون خانواده زن است به عبارتی خانواده موفق باید مادر و همسر موفقی داشته باشد.


منابع خبرگزاری اعلام کردند بارنا از جانب سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی روز شنبه در همایش ولادت حضرت زهرا (س) گفت: خداوند به بهانه خلقت فرمود: حضرت فاطمه زهرا رض (صلی الله علیه و آله و سلم) و خداوند این مقام و ویژگی را به دیگری نداده است.
وی افزود: الگو زنان جراح حضرت فاطمه رض زهرا (س) و امیدواریم زندگی ایشان برای همه بانوان ایده آل باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تنها ویژگی یک زن که مختص اوست و در هیچ کس دیگری یافت نمی شود، عشق و علاقه مادری است که او را مجبور می کند زندگی خود را صرف تربیت فرزندان کند.
وی خاطرنشان می کند: صبر، استقامت، گذشت و بردباری از ویژگی های منحصر به فرد زن است. خانواده لرزان است.
معلم خیابانی می گوید: اولین مأموریت زن حفظ ارزش خانواده و کانونی است که ارزش های اصلی خود را بر آن حفظ کند.
وی افزود: باید هر روز از زنان تقدیر کرد چرا که مردی را سراغ نداریم که پس از ترک شغل از فرزندان و خانه مراقبت کند اما زنان این کار مهم را انجام می دهند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در همه اعصار انقلاب اسلامی زنان در طول اعصار نقش مؤثری داشته اند جنگ تحمیلی و آنها در حمایت از مورچا و وضعیت فعلی بسیار خوب عمل کرده اند.

وی ادامه داد: از ابتدای ورودم خیلی سعی کردم ببینم مرد و زن من فرقی نمی کنم چون در بسیاری از امور مدیریتی حضور بانوان می تواند بسیار موثر باشد، فرمانداران باید از حضور بانوان در فرمانداری و بخشداری استفاده کنند.
این معلم خیابانی گفت: اگر افسری در اداره ما زن نباشد نشان می دهد که نمی توانیم خدمات خوبی به این قشر ارائه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد که سیستان و بلوچستان از نظر جرم و جنایت در آخرین جایگاه قرار دارد و استان نیازمند ارسال و انعکاس تصویری واقعی و الهام بخش است.

پیام تمام شد

بیشتر بخوانید:

در سکه

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا