ورزش

دردسر بزرگ جدید برای تیم ملی: لژیونرهای ایرانی در استانبول گرفتار شدند

دردسر بزرگ جدید برای تیم ملی: لژیونرهای ایرانی در استانبول گرفتار شدند

مجتبی خورشیدی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: تمرینات ملی پوشان از امروز با 6 بازیکن آغاز شده است همچنین 12 بازیکن نیز در هتل حضور دارند که پس از گرفتن نتیجه تست در تمرین شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص اعضای تیم ملی کرونا نیز گفت که احمد نوراللهی به کرونا مبتلا شده و آزمایشش مثبت بوده است. سردار آزمایش اولش مثبت بود اما منتظر جواب آزمایش دوم تاج گذاری او هستیم تا در صورت منفی بودن بلیت سفر فردا به ایران را تهیه کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل های اردوی تیم ملی گفت: پروتکل های اردوی تیم ملی را به خوبی رعایت می کنیم اما شیوع ویروس آمیکرون بسیار سریع است و افزایش یافته است. با این حال برای سلامت بازیکنان تیم ملی سعی می کنیم طبق پروتکل عمل کنیم.

خورشیدی با اشاره به مشکل دیگر لژیون های تیم ملی گفت: متأسفانه تعدادی از بازیکنان ما در فرودگاه استانبول ترکیه حضور دارند و به دلیل بدی آب و هوا پروازهای آنها لغو شده و این پروازها در تهران با تاخیر انجام شده است. تیم ملی و فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا پروازهای بیشتری برای تیم ملی داشته باشند و هر چه زودتر به اردوی تیم ملی برسند.

وی با اشاره به احتمال لغو بازی با توجه به تعداد زیاد بازیکنان کرونا در عراق، گفت: خیر، این بازی لغو نمی شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با شبکه سه، درباره شرایط حضور هواداران در ورزشگاه در دیدار روز پنجشنبه مقابل عراق گفت: تمرکز ما روی مسائل و کارهای تیم ملی است اما تا جایی که امکان دارد. بگذارید این مسابقه با تماشاگران برگزار شود. من اطلاعات دیگری در این مورد ندارم اما موضوع باید از طریق فدراسیون و رسانه ها اطلاع رسانی شود.

ادامه مطلب

251254

دکمه بازگشت به بالا