ورزش

بازگشت باشکوه ایران با شکست آمریکا/ جوانان والیبالیست درخشیدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بازگشت باشکوه ایران با شکست آمریکا/ جوانان والیبالیست درخشیدند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دیدار تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا عصر پنجشنبه در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد که شاگردان بهروز عطایی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. .

تیم ملی ایران که هفته اول لیگ ملت ها را نیز با دو شکست به پایان رساند، در اولین دیدار هفته دوم مقابل تیم ملی بلغارستان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا روند ناکامی خود را ادامه دهد.

ملی پوشان جوان و کم تجربه کشورمان که در این مقطع با هدایت سرمربی ایرانی در لیگ ملت ها حضور داشتند، تلاش زیادی برای پیروزی در دیدار مقابل آمریکا کردند و با ارائه عملکرد قابل قبولی به هدف خود رسیدند.

برخلاف انتظار، شاگردان عطایی در ست اول ظاهری درخشان داشتند و توانستند با برتری ۲۵ درصدی حریف خود را غافلگیر کنند.

ملی پوشان کشورمان در ست دوم مقبولیتی نشان دادند و فاصله خود را با حریف 16 درصد حفظ کردند اما حریف توانست تغییراتی را در ترکیب ایجاد کند و با 3 امتیاز بازی را به تساوی بکشاند و این وضعیت از بین رفت. ایران با وجود 4 امتیاز ست دوم را به سود خود به پایان رساند.

ست سوم برای هر دو تیم نزدیک بود و رقابت شدیدی بین دو تیم تا به ثمر رساندن امتیاز با به پایان رسید، اما تیم ملی ایران بهتر عمل کرد و در ادامه با نتیجه 4 بر 2 پیش افتاد و در نهایت با نتیجه 4 بر یک پیروز شد.

دکمه بازگشت به بالا