ورزش

بازنشستگی ملی فوتبال ایران در سال 6 / مردم هنوز در خانه بمانند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان



بازنشستگی ملی فوتبال ایران در سال 6 / مردم هنوز در خانه بمانند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین تراب پور در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: امیدوارم در سال جدید روزهای خوبی را برای مردم ایران داشته باشد. ما در تیم ملی فراز و نشیب های زیادی داشتیم. تیم ملی ما خوب عمل نکرد. لیگ ما تعطیلات زیادی را پشت سر گذاشته است و ما به طور کلی سال خوبی برای فوتبال خود نداشته ایم.

وی ادامه داد: “ما هیچ پیشرفتی در تیم ملی نداشتیم اما باید منتظر جام جهانی بودیم اما اگر و چه زمانی. امیدوارم وقتی المپیک را از دست دادیم به دلیل عدم مدیریت و اختلاف سلیقه که همیشه در فوتبال ما وجود داشته است ، می توانیم به المپیک بریم و اعتبار فوتبال ما هر روز زیر سوال رفته است.

تراب پور به تفاوت های استقلال در دهه 1980 و اوایل دهه 1990 اشاره می کند: فوتبال این روزها برای مردم جذاب تر بود. در بین فوتبالیست ها رفاقت بیشتری بود. آنها هیچ وقت مشکلات داخلی این باشگاه را در معرض دید خود قرار ندادند. قلب ها به هم نزدیکتر بودند و پول در فوتبال چندان خوب نبود. بازیکنان با عشق و استقلال به پرسپولیس آمدند و حتی به صورت رایگان بازی کردند اما متأسفانه پول حرف اول را در سال جاری دارد و برخی از بازیکنان پیراهن تیم خود را با مبلغ کمی تغییر می دهند و هواداری از خود نشان نمی دهند. روز

در پاسخ به این سوال که آیا شما بیش از حد از خانواده دور بودید یا نه؟ وی گفت این یک استفاده در فوتبال است. کسانی که این ورزش را شروع می کنند می دانند که به دلیل اردوهای مختلف حتی اجازه حضور در عید را ندارند. ما این احساس بد را تجربه کردیم و چند روز تعطیل از خانواده خود دور بودیم. هرچند که بودن با سایر هم تیمی ها سرگرم کننده بود ، ما هرگز نخواستیم خانواده خود را هنگام تحویل از دست بدهیم ، اما این انتخاب ما بود و باید آن را تحمل کنیم.

دروازه بان استقلال سابق نسبت به شیوع ویروس کرونا در ایران ابراز نگرانی کرده است. امسال بسیاری از افراد مشغول کار نیستند و خیلی ها مشکلی را نمی بینند. من از مردم می خواهم که بیشتر در خانه بمانند تا این بیماری کشنده زودتر از کشور ما خارج شود.

وی در پایان ، برای همه ایرانیان آرزوی موفقیت کرد: امیدوارم که امسال روز خوبی داشته باشند و تلخی سال را فراموش کنند. از آنجا که مردم سال بدی داشته اند ، از ابتدا تا پایان امسال چیزی جز اندوه و مرگ عزیزانشان ندیده اند.


این نوشته از سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه بر خط دنیای 77 هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا