حوادث و رویداد

بازگشایی مراکز تعویض پلاک ۴ استان از شنبه

بازگشایی مراکز تعویض پلاک ۴ استان از شنبه

مرکز شماره پلیس راهو ناجا از معرفی مراکز تعویض شماره و پلاک در چهار استان کشور خبر داده است.

سرهنگ علی محمدی در مصاحبه با دنیای 77 ، وی با اشاره به تعطیلی مراکز تعویض شماره و پلاک به دلیل وضعیت عروق بیماری کرونا قرمز ، اظهار داشت: به دنبال ابلاغیه ستاد تاخیر ملی و با توجه به اینکه الفبای سیستان و بلوچستان ، ایلام ، بوشهر و اردبیل از قرمز به قرمز ، مراکز تعویض پلاک از شنبه ، 10 مه سال جاری بازگشایی می شوند.

وی با بیان اینکه خدمات در این مراکز از طریق جذب اینترنتی انجام می شود ، افزود: شهروندان از امروز می توانند با ذکر شماره در مرکز و تغییر پلاک ، نسبت به استخدام آنلاین اقدام کنند.

رئیس مرکز شماره پلیس راهو ناجا در خصوص تاریخ انقضا وکالت نامه در ادامه گفت: مدت تعطیلی مراکز به تاریخ انقضا وکالت نامه اضافه می شود و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد . به عنوان مثال ، تعداد مراكزی كه در چهار استان تعطیل هستند به وكالتنامه متصل می شوند.

محمدی در مورد سایر استانها گفت: “با تغییر اوضاع کرونا ، تصمیم بر این است که تعدادی از مراکز در شهرهای دیگر نیز بازگشایی شود.

سرانجام ، وی از مراجعه کنندگان خواست تا به پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی در مراکز تعویض پلاک و شماره باز شده توجه بیشتری کرده و به موقع در این مراکز حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا