حوادث و رویداد

کتک‌های زن عمو جان کودک شش ساله را گرفت

کتک‌های زن عمو جان کودک شش ساله را گرفت

دنیای 77 / آلبرت افسر مسئول کلانتری استهارد گفت: راز قتل کودک شش ساله ای که در اثر سو abuse استفاده و ضرب و شتم پسر عموی خود با تلاش کارآگاهان متضرر پلیس جان خود را از دست داد ، مقصر به زندان فرستاده شد.

سرهنگ کامران ملکی گفت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت پسر 6 ساله در بیمارستانی در ایشتارد ، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

به گزارش دنیای 77 ، وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد والدین متوفی از هم جدا شده و کودک در خانه دایی خود زندگی می کند و به گفته پسر عموی شش ساله کودک هنگام بازی از پله ها پایین افتاده و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت نظر پزشک قانونی متوجه شدند که مرد کشته شده به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرده و جراحات با پایین آمدن از پله ها و به دلیل درگیری پسر عموی مقتول قضایی نمی تواند اتفاق بیفتد. وی دستگیر و برای بازجویی به پلیس منتقل شد.

سرهنگ ملکی گفت: متهم در تحقیقات تخصصی و تکمیلی کارآگاهان مجبور به اعتراف شد و گفت از همان ابتدا مخالف حضور پسران شوهرخواهرش در خانه آنها بود و با همسرش بر سر این موضوع اختلاف داشت بنابراین روز حادثه خیس شد. او به زمین برخورد کرد و پسر بچه شش ساله را وانمود کرد که یک توپ آب است.

وی افزود: کودک خردسال پس از انتقال بیهوش به بیمارستان به دلیل شدت جراحات درگذشت.

افسر مسئول اداره پلیس ایشتارد گفت که متهم با قرار وثیقه آزاد و روانه زندان شد. برخی از خانواده ها به دلیل مشاجرات خانوادگی و نفرت و کینه قادر به کنترل خشم و یا ارتکاب جرم نیستند ، بنابراین کنترل حرکات و رفتارهای آنها در هنگام عصبانیت می تواند از بروز چنین فجایعی جلوگیری کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا