استانی

واکسیناسیون ۳۳درصدی در استان/ سمنان در سراشیب قله پیک پنجم

واکسیناسیون ۳۳درصدی در استان/ سمنان در سراشیب قله پیک پنجم

دنیای 77 / سمنان استاندار سمنان از واکسیناسیون 33 درصد جمعیت بالای 18 سال در استان خبر داد و گفت: پس از ممنوعیت کرونا و همکاری استانها ، استان به قله موج پنجم رسیده است ، بیماری رو به کاهش است به

علیرضا آشناگر می گوید: براساس گزارشی از ستاد ملی مدیریت کرونا ، استان سمنان به پنجمین قله عفونت ها و بیماری های ویروس کرونا قلب رسیده است و در این استان عظیم روندی نزولی دارد.

فرماندار سمنان ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم استان ، هیئت های مذهبی و مسئولان استان و اجرای دقیق و تداوم محدودیت های اعلام شده ، به وضعیت پایدار تری در استان دست یابیم.

آشناگر با اشاره به خطر احتمالی انتقال این بیماری جهانی ، بر رعایت حداکثر رعایت بهداشت تاکید کرد و خاطرنشان کرد: باید از حضور در جلسات خودداری کنیم.

وی با بیان اینکه حفظ فاصله اجتماعی باید همچنان در دستور کار قرار گیرد ، افزود: مهمترین گردهمایی های روز ما در استان مربوط به نمایندگان مذهبی است. خوشبختانه آنها تاکنون همکاری خوبی داشته اند و مسائل و مسائل بهداشتی را زیر نظر داشته اند.

این مقام ارشد استانی خطاب به مسئولان مربوطه خاطرنشان کرد: توجه مردم همیشه باید در دستور کار قرار گیرد تا تردد در جاده های بین استانی ممنوع و ممنوع شود.

آشناگر با اشاره به اعلام رنگ جدید گفت: رنگ تاج شهرها تغییری نکرده است و هنوز 5 شهر با رنگ تاج قرمز و مابقی نارنجی داریم.

استاندار سمنان با بیان اینکه همانطور که از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام شده است ، محدودیت های جاده ای بین استان ها و ممنوعیت وسایل نقلیه تا یک هفته دیگر ادامه می یابد و اجرا می شود ، افزود: انشاءالله پیدا کنید.

وی گفت: تا 33 درصد جمعیت بالای 18 سال با همکاری علوم و بیمارستان پزشکی سمنان و دانشگاه شاهرود واکسینه شدند.

استاندار سمنان افزود: در صورت مصرف دوزهای بیشتر واکسن ، آمادگی واکسیناسیون افراد بیشتری در سطح قابل قبول در استان و تسریع آن را داریم.

رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان گفت: محدودیت های اعمال شده برای مشاغل ، به استثنای معابر بزرگ و بازار داخلی ، هنوز وجود دارد و ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم اقدامات مختلف از جمله تحریم ها ، منع رفت و آمد ، واکسیناسیون ، اجتناب از تجمع ، فاصله اجتماعی و حمایت عمومی ، موفقیت های بیشتری را در کنترل کرونا در استان به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا