عمومی

ناامیدی زودرس؟ – دنیای 77

ناامیدی زودرس؟ - دنیای 77

با وجود شانس «جدی» قهرمانی پرسپولیس، شرایط داخلی این تیم خوب نیست.

روزنامه دنیای 77 گزارش داد ساکنان شهرستان او نوشت: حتی اگر استقلال 6 امتیاز بیشتر از پرسپولیس داشته باشد و حتی تفاضل گل آبی ها بهتر باشد، دلیلی وجود ندارد که سرخپوشان را فاقد شانس جدی برای قهرمانی بدانیم. فوتبال سرزمین جادو است و هزاران اتفاق در شش هفته ممکن است رخ دهد. نباید فراموش کرد که رئال مادرید می توانست به راحتی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود که اگر لحظه ای از دوناروما دروازه بان پاری سن ژرمن غفلت نمی شد. در لیگ ایتالیا هم همه اینتر را با فاصله ای قهرمان می دانستند اما رادو دروازه بان این تیم با یک اشتباه همه چیز را به باد داد. پس کار لیگ ایران هنوز مشخص نیست و منطقاً پرسپولیس نمی تواند از دو هت تریک ناامید شود اما مشکل اینجاست که به دلایل مختلف به نظر می رسد شرایط داخل قرمزها خوب پیش نمی رود.

چرا شما را اذیت نمی کند؟

هزاران بار گفته شده و باید میلیون ها بار تکرار شود که نتیجه یک بازی دوستانه مهم نیست، اما دنباله اتفاقات ناخوشایند مهم است، بحث برانگیز است. برای پرسپولیس باخت و باخت سه گل از تیم امید، دو گل از مسجد سلیمان تل و آوردن تساوی و بعد از دست دادن دو گل از نیروی زمینی و باخت به تیم دسته دومی جالب نیست. منطقی است. بازیکن پرسپولیس باید از شکست متنفر باشد، باید نسبت به شکست حساس باشد. باید به دردش بخوره به نظر می رسد تیم فعلی فاقد چنین ویژگی هایی است. بازیکن پرسپولیس خجالت نمی کشد که به جای آن تیم دیگری قهرمان جام شود. او نه تنها غمگین است، بلکه می رقصد تا در جشن قهرمانی تیم برنده شرکت کند! از بین رفتن ویژگی های هژمونیک در تخت جمشید محل بحث جدی است. هیچکس باور نمی کند در این شرایط سخت لیگ و پس از باخت و حذف از آسیا و سوپرجام، همه اعضای کادر فنی کنار هم ایستادند و با لبخند و «سیزده» عکس گرفتند. همبستگی خوب است، نه کور کردن دیدگان، اما قدیم‌ها در تخت جمشید در تب و تاب لباس بریدن، نه در میان شکست‌های سریالی، بلکه حتی در میان سطوح پایین، این کار را می‌کردند. بازی دوستانه

اختیار یا فرافکنی؟

مهدی عبدی همان بازیکنی است که پس از نیمه حضور در دیدار دوستانه پرسپولیس و نیروی زمینی ظاهراً بدون اجازه تکنسین ها تمرین سرخپوشان را ترک کرد و برای شرکت در جشن نساجی به ورزشگاه آزادی رفت. قهرمانی در جام حذفی. پس از انتشار تصویر عبدی در این جشن با انتقادات زیادی مواجه شد. روز بعد تکنسین ها به مهاجم سرخ ها اجازه تمرین ندادند. در شرایط عادی تصمیم یحیی گل محمدی درست بود اما مشکل اینجاست که برای دومین بار متوالی با چرخه «ناکامی – اخراج» مواجه هستیم. مهدی شیری پس از باخت مقابل گل در جام حذفی و درگیری های پیاپی با حامد لاک پس از شکست غیرمنتظره سرخ ها مقابل امید از این تیم اخراج شد. عبدی هم اکنون در زمانی که باخت رد به ارتش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، کنار گذاشته شده است. موضوع ساده است. اگر واقعاً می‌خواهید در پرسپولیس تندخو نظم برقرار کنید، باید نیمی از بازیکنان کلیدی را تنبیه کنید، اما اگر این تصمیمات سخت و پیگیر باید هر شکستی را توجیه کند و روحیه هواداران را تغییر دهد، راه به سمتی نخواهد رفت. شادی.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا