عمومی

دانلود سریال زخم کاری مهدویان با بازی الهه حصاری

دانلود سریال زخم کاری الهه حصاری در سایت رخشاره

سریال زخم کاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال الهه حصاری، امیرحسین هاشمی، جواد عزتی، رعنا آزادی ور، سارا حاتمی، سعید چنگیزیان، سیاوش طهمورث، عباس جمشیدی فر، کاظم هژیر آزاد، مائده طهماسبی، مرتضا امینی‌تبار، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مه یاس پازوکی، مهدی زمین پرداز، نیوشا علی‌پور، هانیه توسلی و غیره به هنرمندی پرداخته‌اند.

الهه حصاری با گریم خونین در سریال زخم کاری

دانلود سریال زخم کاری مهدویان با بازی الهه حصاری

«زخم کاری» عنوان اثری در حوزه نمایش خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است که فیلمبرداری آن انجام شد. این کارگردان مطرح و جریان ساز سینما در آخرین ساخته سینمایی‌اش که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد به سراغ سینمای کمدی رفت و «شیشلیک» را با روایتی طنز و تلخ به تصویر کشید. گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد به سراغ سینمای کمدی رفت و «فیلم شیشلیک» را با روایتی طنز و تلخ به تصویر کشید. حضور زوج هنری جدید و تازه عروس و داماد سینمای ایران یعنی رعنا آزادی‌ور و مهدی پاکدل در این سریال قطعی شده است. فیلیمو تا امروز توانسته بهترین فیلم‌ها و سریالهای سینمای ایران و جهان را با دوبله فارسی و یا با زیرنویس در اختیار کاربران قرار دهد. برای تماشای آنلاین فیلم و سریال‌های فیلیمو لازم است حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید، فیلیمو نیز این ویژگی را فراهم کرده است که هنگام پخش فیلم و سریال کیفیت را با سرعت اینترنت هماهنگ کرده و کمک میکند تا شما در حین تماشای برنامه مورد نظر خود دچار قطع و وصلی و پایین آمدن کیفیت نشوید. در این سایت شما می‌توانید به آرشیو بزرگ و وسیعی از آثار هنری و سینمایی دسترسی داشته باشید. مخاطبان برای این که دسترسی کامل‌تری به فیلم و سریال‌های شبکه نمایش خانگی داشته باشند باید در سرویس فیلیمو به صورت رایگان ثبت نام کنند.

سریال زخم کاری

لازم به ذکر است که فیلم‌های خارجی به صورت رایگان و البته با بازبینی آماده شده‌اند که شما بتوانید در جمع گرم خانواده به تماشای آن‌ها بنشینید. سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در یک ژانر اجتماعی و درام استفاده از شبکه نمایش خانگی ساخته و پخش خواهد شد این سریال مراحل پیش تولید خود را طی کرده و در نهایت برای پخش در سال 1400 آماده میشود لازم به ذکر است که کارگردان این سریال اولین تجربه خود را در پخش نمایش خانگی را کسب میکند و این سریال با محتوایی جدید با حضور بازیگرانی سرشناس ساخته خواهد شد و جدیدترین عکس‌ها از صحنه‌هایی از این سریال در رسانه‌ها منتشر شد. بر همین اساس لوگوی سریال زخم کاری که یک نوآر ملتهب است با طراحی مازیار علیاری منتشر شد. این سریال فعلا در یک فصل آماده شده و در صورت استقبال مخاطبان ممکن است فصلهای بعدی آن نیز ساخته شود. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر از سریال زخم کاری جامعه پویا مطلب را به روزرسانی خواهد کرد. دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1 اول اگر بخواهیم این سریال خانگی را به صورت کلی برای شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم بهتر دیدیم به بازیگران سرشناس آن اشارهای نماییم تا شوق دیدن این سریال خانگی زیبا را در شما دو چندان کنیم حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، آرمین رحیمیان و امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان از بازیگران دوست داشتنی که در این سریال ایفای نقش کردهاند.

دانلود سریال زخم کاری

اسامی بازیگران سریال زخم کاری به همراه نقش آن ها

اسامی بازیگران سریال زخم کاری به همراه نقش آن ها به نقل از سایت تلگراف بازیگران سریال زخم کاری مهدویان از هنرمندان برجسته ازجمله جواد عزتی و هانیه توسلی و رعنا آزادیور تشکیل شده که البته عزتی اخیرا در (فیلم دوزیست) نیز حضور داشت. جواد عزتی، سیاوش طهمورث و رعنا آزادی‌ور ایفاگر نقش‌های اصلی سریال زخم کاری هستند. وی در سال 92 با حضور در سریال پروانه و بازی نقش مقابل حامد کمیلی به خوبی شناخته شد. سیاوش طهمورث هم در این پروژه حضور دارد. این سریال اولین فعالیت حسین مهدویان در نمایش خانگی است.

جواد عزتی که متولد 1360 در تهران میباشد دانش آموخته رشته تئاتر از هنرستان میباشد و در رشته بازیگری در سینما تلویزیون و تئاتر مشغول فعالیت می‌باشد. او در رشته تئاتر خیابانی بسیار فعال بوده بصورتی که بر اساس گفته خودش در بیشتر بوستان‌ها و پارک‌های تهران به اجرای تئاتر خیابانی پرداخته است. شروع دوران بازیگری او از سال 1375بوده است. این سریال چهارمین همکاری محمد حسین مهدویان با جواد عزتی است و یکی از مهمترین سریال‌های نمایش خانگی خواهد بود. مجموعه زخم کاری بر اساس داستانی از محمود حسینی‌زاد به قلم مهدویان نوشته شده است. سریال زخم کاری به نویسندگی محمدحسین مهدوویان و بر اساس داستانی از محمود حسینی زاده در فضایی نوآر ساخته شده است. حسینی‌زاد مبنای روایت خود را بر اموری ممنوعه گذاشته که به تدریج روح قهرمان‌های او را فاسد می‌کند. زخمِ کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان که نخستین تجربه سریال‌سازی او به شمار می‌آید، در تهران در حال تصویربرداری است.

به گزارش روابط عمومی پروژه، سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان در تهران در حال تصویربرداری است؛ نخستین تجربه سریالسازی مهدویان در شبکه نمایش خانگی با سرمایهگذاری فیلیمو کلید خورده است. فرادید| چند وقتی است که تولید و تصویربرداری سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز شده و پلتفرم فیلیمو نیز 16 اسفندماه از پخش این مجموعه در سال جدید خبر داده بود. این مجموعه در تهران در حال تصویربرداری است و اولین تجربه سریالسازی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی است. زخم کاری سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان است. البته زمزمه می‌شود که هادی حجازی فر اخیراً به عنوان جانشین محسن تنابنده در فیلم فوق الذکر ایفای نقش خواهد کرد.

برای دانلود سریال زخم کاری الهه حصاری به سایت رخشاره https://rokhshareh.com/zakhme-kari-series/ بروید و به سادگی به آثاری همچون دانلود سریال خاتون، سریال ماساژور، سریال میدان سرخ، سریال جیران، سریال قبله عالم، سریال آهوی من مارال، سریال نوبت لیلی، دانلود سریال شاخ آفریقا، سریال حرفه ای، سریال کافر، سریال خون خورده، سریال هفت، سریال سودا، سریال مریخی‌ها، دانلود کامل سریال یاغی، سریال آکتور، سریال جزیره، سریال کلاغ، سریال سلام بمبئی، سریال دادزن، سریال اسپینجر، سریال مترجم، سریال نیسان آبی، سریال سرگشتگی، سریال جسدهای شیشه ای، سریال گیسو، سریال دراکولا دسترسی داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا