استانی

دادستان جدید شهرستان تاکستان معرفی شد

دادستان جدید شهرستان تاکستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از قزوین؛ علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین، دادستان عمومی و انقلاب و در مراسم معارفه و تکریم انقلاب شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات امام علی (ع) شهرستان تاکستان برگزار شد، گفت: مسئولیت. نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت است و باید از این فرصت الهی استفاده کرد و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی را مهم دانست.

وی همچنین گفت: قاضی بر اساس شرع و قانون عمل می کند و از این نظر امر محاکمه بسیار مهم و جدی است و هرگز نمی توان از قاضی انتظار داشت حق حق را تحویل دهد، زیرا قاضی بر اساس ادله و مستندات ارائه شده توسط قاضی است. متهمان قضاوت می کنند و به همین دلیل است که گاهی اوقات شواهد ارائه شده با واقعیت ها در تضاد است.

مقام عالی قضایی استان در خصوص اغتشاشات و حوادث اخیر گفت: در اغتشاشات اخیر حجاب دستاویز قرار گرفت و دشمنان و مخالفان این نظام سعی در خدشه دار کردن قداست جامعه اسلامی و تعرض به دین استوار دارند. شالوده انقلاب و نظام باید خنثی شود و توطئه آنها خنثی شود.»

شعبانی ادامه داد: به اغتشاشگران و اغتشاشگران توصیه می کنیم گرفتار دشمنان خارجی نشوند و دست از فعالیت خود بردارند زیرا برخورد قوه قضائیه با کسانی که امنیت مردم را بازیچه کرده اند، قاطع، شدید و بازدارنده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: آقای صمدی دارای سوابق قضایی بالایی است و افراد مجرب در دادسرا به این شهرستان مراجعه می کنند و به ایشان توصیه می کنیم برای تحقق عدالت، تحقق عدالت، برقراری عدالت با سایر نهادها و مردم ارتباط سازنده برقرار کند. اجراي قوانين و امنيت عمومي اقدام مؤثري انجام داده و در اين راستا از هيچ كوششي دريغ نكنيد.

حسین رجبی دادستان سابق شهرستان تکستان نیز به همین مناسبت گفت: شرایط کار و سیستم های موثر مهیا است و همکاری و همراهی لازم سایر نهادها و سازمان ها و همچنین بزرگواران شهرستان وجود دارد. دادگستری و در مدت خدمتم در این شهرستان و در راستای ستاد اقتصاد پیشگیری بیش از 110 بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی و ایجاد 5 هزار شغل و 200 طرح نیز در زمینه مرمت حقوق عمومی .

محمد صمدی دادستان جدید شهرستان تختستان نیز گفت: احیای حقوق مردم، پیشگیری از وقوع جرم، کاهش جمعیت کیفری و آزادسازی زندان ها، مبارزه با فساد داخلی و خارجی، حمایت همه جانبه از بخش های صنعت و تولید و… این یک داستان است. شهرستان تختستان از برنامه جدی من است و امید است سایر نهادها و سازمان ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و موفقیت مورد نظر حاصل شود.

این مراسم با حضور آیت الله اسلامی، نمایندگان خبرگان رهبری و ائمه جمعه تاخستان، ضابطان قضایی استان، فرمانداران شهرستان تاخستان، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی برگزار شد. سازمان ها، کارگران صنعتی و تولیدی.

خاطرنشان می شود در این مراسم از زحمات و تلاش های حسین رجبی طاهر و محمد صمدی دادستان سابق شهرستان بویین زهرا به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان معرفی شدند.

دکمه بازگشت به بالا