سلامتکسب و کار دنیای 77

خرید این دست داروها از فروشگاههای آنلاین هم مجاز است

هنگام راه اندازی داروخانه آنلاین بایستی بدانید که داروخانه های دارای مجوز فروش اینترنتی صرفا مجاز به فروش کالاهای بهداشتی، آرایشی و مکملهای تغذیه ای، شیرخشک، فرآورده های طبیعی و سنتی، ملزومات مصرفی پزشکی دارای مجوز از سازمان غذا و دارو از طریق اینترنت می باشند. او در اینباره توضیح داد: «ضرورتی ندارد که مردم برای تهیه کالاهای سلامت محور حتما به داروخانهها مراجعه کنند، فروشگاههای آنلاین و خدمات الکترونیک توسعه پیدا کرده و میتوان در منزل سفارش داد و تهیه کرد. مجتبی رضاخواه، رئیس فراکسیون اقتصاد دیجیتال مجلس نیز درباره میزان حمایت دولت از فروشگاههای آنلاین به منظور عرضه داروهای بدون نسخه و فروش تجهیزات پزشکی گفت که موضوع عرضه دارو در فروشگاههای آنلاین با فروش تجهیزات پزشکی متفاوت است و هدف از عرضه داروهای بدون نسخه یا فروش تجهیزات پزشکی در فروشگاههای آنلاین آن است که بتوانیم خدمات بهتری را بهصورت عمومی ارائه کنیم. نایبرئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: «ممکن است برخی تجهیزات پزشکی با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده باشند یا اینکه هیات امنای ارزی حمایت اعتباری از واردات این نوع خاص از تجهیزات پزشکی را دارد و عملا واردات این تجهیزات با ارز دولتی و ارز ترجیحی صورت میگیرد که باید برای توزیع آن وزارت بهداشت کنترل و نظارت لازم را داشته باشد.

افراد میتوانند در هر ساعتی از شبانهروز و در هر موقعیت جغرافیایی در کشور سفارشهای خود را از طریق یک داروخانه اینترنتی ثبت کنند. داروکده، یک داروخانه آنلاین دیگر است که میتوانید از آن محصولات آرایشی بهداشتی، مکمل غذایی، مکمل ورزشی، محصولات مادر و کودک و تجهیزات پزشکی تهیه کنید. 2 – از وب سایت خرید کنید . گلرخ داوران، همبنیانگذار اسنپدکتر در این زمینه در توییتر گفت: «با اوجگیری پیک چهارم کرونا، یکی از جدیترین راهکارها برای حفظ جان مردم، تا پیش از واکسیناسیون کامل، این است که از رفتوآمدهای غیرضروری کم کنیم. تمامی ورزشکاران در رشتههای مختلف ورزشی هم میتوانند از امکانات دارویی و انواع مکملهای غذایی داروخانه اینترنتی بینسخه برای تقویت سیستم ایمنی و قدرتی بدن خود استفاده نموده و نیازهای لازم خود را بصورت آنلاین سفارش و دریافت نمایند. پاکمهر با اشاره به اینکه امکان تهیه برخی داروها بدون نسخه پزشک وجود ندارد، اظهار کرد: تهیه برخی داروهای غیرنسخهای از طریق فروشگاههای آنلاین امکان پذیر است و میتوان از طریق تاکسیهای اینترنتی آن را در منزل دریافت کرد؛ چرا نباید از توسعه این بخش حمایت کرد؟

او به خبرگزاری فارس گفت: داروهایی که در فروشگاههای آنلاین کشورهای خارجی به فروش میرسد، داروهایی هستند که نیاز به تجویز نسخه پزشک نداشته و در حقیقت داروهای عمومی محسوب میشود، مثل قرص سرماخوردگی که البته خرید این دست داروها از فروشگاههای آنلاین هم مجاز است که ماهم میتوانیم از این شیوه و ظرفیت فروشگاههای اینترنتی در کشورمان استفاده کنیم. البته این فروشگاهها باید کیفیت و استاندارد این محصولات را هم تضمین کنند. ما اینجا هستیم تا در کمترین زمان محصولات با کیفیت را خدمت شما ارائه بدهیم. خدمات دارویی داروخانه انلاین نیز به همین موضوع مرتبط میشود یعنی این داروخانهها مجوز پخش داروهای بدون نسخه را داشته و میتوانند آنها را به صورت اینترنتی در اختیار شما قرار دهند. ممکن است داروهای اشتباه فروخته، یا ارسال شود. قبل از استفاده از این سیستم و ثبت سفارش خود بهتر است ابتدا کمی اطلاعات در خصوص این موضوع کسب نمایید. یکی از مزیتهای داروخانه آنلاین ارائه خدمات در تمامی ساعات شبانه روز در 7 روز هفته میباشد که کمک میکنند در هر روز و هر ساعتی محصولات مورد نظر خود را از برند ایرانی و یا خارجی بدون اینکه مجبور به تحمل شلوغی داروخانه و ماندن در صفهای طولانی باشید خریداری نمایید.

متأسفانه گاهی حتی با وجود اطلاعاتی که از طریق رسانه ها در خصوص رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی مطرح میشود باز هم بعضی از افراد در مکانهای شلوغی چون داروخانهها به این امر توجهی نشان نمیدهند؛ در چنین وضعیتی بهتر است از خریدها آنلاین استفاده کرد تا ادامه دهنده انتقال این ویروس و یا ابتلا به آن نباشیم. در زمینه توسعه تاکسیهای آنلاین حتی همین امروز هم مقاومتهایی وجود دارد اما رشد فروش و خدمات آنلاین نیاز امروز جامعه است و دیر یا زود همانند سایر نقاط جهان جای خود را خواهد یافت. امروزه داروخانه های آنلاین نقش بسیار زیادی در زندگی مردم دارد به طوری که بسیاری از مردم ترجیح میدهند محصولات دارویی خود را از داروخانه آنلاین خرید کنند اما مشکل بسیاری از مردم این است که چگونه میتوان بهترین داروخانه آنلاین را پیدا کرد و چگونه میتوان به آن اعتماد کرد داورخانه های اینترنتی بسیار زیادی در سطح وب وجود دارد مخصوصا در شبکه های اجتماعی که محصولات خاص و حساسی مثل دارو های لاغری ، دارو های چاق کننده و .. را تبلیغ میکنند اما متاسفانه بیشتر از 80 درصد این داروخانه های اینترنتی فاقد مجوز هستند و در واقع اصلا داروخانه نیستند پس چطور میتوان داورخانه آنلاین معتبر را پیدا کرد ؟

منبع: https://binoskhe.com/

دکمه بازگشت به بالا