ورزش

تصمیم مهم قلعه‌نویی بعد از انتقاد تماشاگران از تیم ملی/ امیر قید این بازیکنان را زد

تماشاگران تیم ملی از نحوه بازی تیم ملی در برابر ازبکستان و نتیجه‌ای که در این بازی به دست آمد، گله‌مند بودند تا جایی که بعد از سوت داور با سر دادن شعار بی غیرت اعتراض خود را علنی کردند.

تصمیم مهم قلعه‌نویی بعد از انتقاد تماشاگران از تیم ملی/ امیر قید این بازیکنان را زد
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه نویی تصور نمی‌کرد، بعد از صدرنشینی تیم ملی و صعود خوب به دور بعدی مقدماتی جام جهانی این گونه با انتقاد تماشاگران مواجه شود. در حالی که بازی رفت تیم ملی در برابر ازبکستان با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید، تیم ملی در بازی برگشت نتوانست دروازه ازبکستان را به دفعات تحت فشار بگذارد و در نهایت برنده شود.

امیر قلعه نویی حالا تصمیم گرفته برای دور بعد بازی‌ها از باتجربه‌های تیم ملی دعوت کند. چرا که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران متوجه شد؛ حتی جوانگرایی در تیم ملی نمی‌تواند مانع از انتقاد تماشاگران شود. تماشاگران در هر لحظه و با هر ترکیبی بازی زیبا و نتیجه می‌خواهند و به نوعی برای آن‌ها تفاوتی نمی‌کند در ترکیب تیم ملی بازیکن جوان به میدان بیاید یا باتجربه‌ها.

امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی با ازبک‌ها هم گفته بود سن یک عدد است و هیچ اشکالی ندارد احسان حاج صفی به تیم ملی دعوت شود. پیش بینی می‌شود برای دور بعدی بازی‌ها امیر قلعه نویی از همه توان تیم ملی برای نتیجه گیری استفاده کند.

دکمه بازگشت به بالا