اقتصادی

تانک‌های اشغالگران در شمال غزه منهدم شد



تانک‌های اشغالگران در شمال غزه منهدم شد

به گزارش دنیای 77 مقاومت فلسطین به درگیری خود با نیروهای اشغالگر ادامه داده و درگیر نبردهای شدید با آنها به ویژه در شمال و جنوب نوار غزه است.

به نقل از دنیای 77 در دویست و سی و یکمین روز نبرد، گروه‌های مقاومت فلسطین به مقابله با نیروهای ارتش اشغالگر در جبهه‌های مختلف نبرد، به ویژه در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و رفح در جنوب غزه ادامه می‌دهند.

گردان‌های القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگان مقاومت ۲ تانک مرکاوا ۴ صهیونیست‌ها را با ۲ گلوله یاسین ۱۰۵ در خیابان العجارمه در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

این گروه مقاومت در بیانیه‌ای دیگر گفت: یک دستگاه تانک مرکاوا متعلق به اشغالگران را در محله القصاصیب در اردوگاه جبالیا با بمب «شواظ» منفجر کردیم.

این حملات در حالی است که گردان‌های القسام روز پنجشنبه نیز اعلام کرد که تونلی را که توسط نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی از پیش ساخته شده بود منفجر کرد و باعث کشته و زخمی شدن سربازان اشغالگر در بیت حانون در شمال غزه شد.

311311


تمامی محتوای منتشر شده در سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط ایواره هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا