عمومی

اصول مناظره پیشکش،کمی انصاف داشته باشید

اصول مناظره پیشکش،کمی انصاف داشته باشید

بهانه هایی مانند اشتغال جوانان و تأسیس انحصاری وکلا چنان توجیه منطقی و منطقی ندارد که حتی داوطلبان عزیزی که آزمون تفکر و مرجع کامل را پشت سر می گذارند ، از این ادعای موضوعی ناراضی هستند. عقل سلیم و منطق؟ مسلماً ، کسانی که به تخریب کانون وکلا پشت کرده اند ، دلسوز و نگران اشتغال جوانان هستند! آیا انجمن وکیل ندارد؟ تاریخچه قضایی کشور را به یاد بیاورید: دادگاه ها و دادگاه های کیفری چه مقدار لغو 1992 و 200 و احیای آن را لغو کردند؟

بر اساس اصول حدس اسلامی ، امامیه فقیه ، که خلاصه آن در احکام و اصول فقهی است ، زمینه مباحثه و مناظره میان فارغ التحصیلان حقوق و دانشجویان حوزه علمیه را فراهم می کند. این قالب نتایج مطلوبی و م hasثر دارد ، اما مشروط و محدود است. به حداقل مقادیر و مختصات برای مشاهده و احترام در چنین محیط ملی.

مناظره یکی از حداقل استانداردهای لازم برای هر دو طرف در یک فرصت معقول و موقعیت برابر برای استدلال یا درک درست استراتژی یک بحث است. در متن اخیر ، قرار بود هر دو طرف پرونده با استدلال و پاسخ به س questionsالات طرف مقابل و دفاع از مواضع و رأی و نتیجه نهایی به مخاطبان ، از خود دفاع کنند.

اما آنچه پنجشنبه شب در دو سیما مشاهده شد ، خارج از اصول اخلاقی و انصاف هیچ نشانه ای از پیروی از قوانین بحث و گفتگوی دو جانبه را نشان نداد.

امامت مناظره و گفتگو همان قوانین و اصول را برای حیات عدالت دارد ، رسانه هایی که مقصر نظام جمهوری اسلامی هستند و دین داری و احترام به ارزش های دینی را تعریف می کنند ، همانطور که به عنوان نیاز به تولید و ساخت هر شکل و نوع تعریف می شود. برنامه این میزان تخلف از قصد و ریا ، مغایر احترام و اخلاق حرفه ای رسانه ها است است

امیدوارم تهیه کنندگان و طراحان کنفرانس مطبوعاتی صادقانه یک باره و برای همیشه کیفیت این نوع مکالمه را که از آن یاد گرفته اند یک طرف را به صورت تلفنی دعوت کنند و حداقل فرصت بیان او را داشته باشند ، اعلام کنند. خودش ، قبل و بعد از اتمام محتوا. تماس او باید قطع شود (یا قطع شود) !! از طرف دیگر ، مجری برنامه با 4 نماینده همراه بود که براساس استودیو خنثی به حساب می آمدند ، و فرصت کافی برای بحث در مورد موضوع و جهت و هدف موضوعاتی که قبلاً برای تجزیه و تحلیل و موقعیت آنها و هر امکان تعیین شده بود ، همراه بود. و پاسخ های حزب در نظر گرفته نمی شود؟

آنچه به عنوان برنامه گفتگوی خبری در کانال 2 منتشر شد ، نمونه بارز بی عدالتی و بی اخلاقی رسانه ای است ، چیزی که مدتهاست توسط رسانه ملی علیه کانون وکلا و کانون وکلا برنامه ریزی و اجرا می شود. با توجه به ماهیت حرفه ای مورد احترام خود ، وکلا آموخته اند که در برابر حقوق و ادعاهای خود در برابر دادخواست ها بایستند و ادعاهای وی را بشنوند و از خیابان یک طرفه ناجوانمردانه نمی دانند یا برای آن ارزش قائل نیستند. قاضی !!

بنابراین ، اگر خود را درست می دانید و برای توجیه موقعیت خود بر این توپ و این میدان پافشاری می کنید ، اگر فردی عملکردی هستید و بر حقانیت ادعای خود اصرار دارید ، فرصت برابر برای نمایندگان هر دو طرف فراهم کنید. بحث بر اساس قوانین و سیاست های برنامه ها و موضوعات دفتر حقوقی در محیطی به دور از تعصب و تنش ها و چالش های رسانه ای یک طرفه در غیر این صورت ، آنچه شما طراحی و تولید می کنید یادآوری ضرب المثلی است: گفتگوی خود و خندیدن از خود.

وکیل

دکمه بازگشت به بالا