عمومی

پیام رئیس جمهور برای فوتبالیست ها

پیام رئیس جمهور برای فوتبالیست ها

به گزارش منابع دنیای 77،
رئیس فدراسیون فوتبال به نقل از نماینده رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور قصد داشت در اردوی تیم ملی شرکت کند اما پس از رایزنی با تیم پزشکی و بررسی های پزشکی تیم ملی، حضور بازیکنان را به تعویق انداخت.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این خصوص پیامی صادر کرده است که در آن آمده است:
بچه های برومند;
می خواستم با شما باشم و صمیمی و خصوصی با شما صحبت کنم و خدا خیرتان دهد اما به دلیل پروتکل قرنطینه کرونا و شرایط پیش روی شما این اتفاق نیفتاد.

زمین فوتبال فقط فرصتی برای رقابت فیزیکی یا آمادگی فنی نیست. آنچه من از رفتار شما در مسابقات گذشته دیده ام تبلور اخلاق و قهرمانی شما عزیزان است. خوشحال و مفتخرم که شما نماینده کشور عزیزمان در جهان و عرصه بین المللی هستید.

نتیجه هر چه که باشد پیروز میدان خواهید بود انشاالله حضورتان مایه مباهات کشور و یک بازی جوانمردانه و خاطره انگیز باعث شادی مردم عزیزمان خواهد شد. برای من و شما و مردم موفق باشید. از خداوند منان سلامتی، عزت و سربلندی شما را خواستارم.

خدا رحمت کند و دست راست با شما.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) پیش از دیدار مقابل عراق برگزار می شود و تیم ملی فردا در هفتمین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف عراق می رود. پیروزی شاگردان اسکوسیک قطعا ایران را به جام جهانی می برد.

این دیدار ساعت 19 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا