استانی

مراسم تحویل سال 1401 در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

مراسم تحویل سال 1401 در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از قزوین؛ گلمرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور سالمندان استان قزوین با گرامیداشت نوروز 1401 گفت: مردم قزوین از اولین سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی سال نو را در کنار شهدا جشن گرفتند. “

وی افزود: البته این مراسم تا دو سال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و مردم در منزل و از راه دور به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

این مسئول ادامه داد: امسال توزیع 1401 در گلزار شهدای قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل واکسن های دست ساز از جمله حضور شهدا و ایثارگران، مدیران استانی و بازماندگان شهدا و همچنین به دلیل انجام شد. برای کاهش مبتلایان به کرونا.”

مدیرکل بنیاد شهید و امور سالمندان استان قزوین گفت: این مراسم در ایام نوروز از ساعت 18 یکشنبه 29 اسفندماه با اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود.

حقایق پور افزود: تلاوت قرآن کریم، دعای معنوی توسل، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه قزوین، نماز مغرب و عشا و پیام نوروزی مقام معظم رهبری .

این مسئول گفت: در این همایش فرهنگی و اجتماعی خانواده های شهدا بر سر مزار شهدای خود سفره های نیمه سین برپا کردند و با حضور اطرافیان صحنه هایی از ماندگاری را به تصویر کشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور سالمندان استان قزوین شهید پرور از همه مردم خواست سال جدید را با گلباران شهدا آغاز کنند و در کنار شهدا به راه سرخ شهدا ادامه دهند و بپیوندند. و به خانواده شهدا و بزرگان سرافراز تسلیت عرض می نماییم.

48

دکمه بازگشت به بالا