استانی

مراحل نهایی ابلاغ اعتبار ۲ پروژه چهارمحال و بختیاری انجام شد

مراحل نهایی ابلاغ اعتبار ۲ پروژه چهارمحال و بختیاری انجام شد

روز چهارشنبه ، اقبال عباسی با حضور معاون وزیر امور اقتصادی و توسعه منطقه ای ، در چهارمین روز از هفته رسمی فعلی ، با تأکید بر افتتاح و مدیریت پروژه شهرکرد اظهار داشت: راه آهن مبارکه از قرن هفدهم تا شهرکرد به اتمام رسیده است.
عباسی اظهار داشت: برای احداث خط دوم جاده فعلی از اصفهان به شهرکرد به نگان به خوزستان به کلمنhal و بختیار به اصفهان تا بروجن تا لردگان به خوزستان از اهمیت استراتژیکی برخوردار است.
وی با اشاره به اهمیت پروژه های پرتوتابی چهارمحال و بختیار گاما به عنوان یکی از سه پروژه موجود در کشور خاطرنشان کرد: ماندگاری مواد غذایی پس از سوخت رسانی به مدت 2 تا 6 ماه افزایش می یابد و این امر باعث می شود در زمان مناسب و با بهترین قیمت مواد غذایی تحویل داده شود.
وی گفت: “دو سوم ماسک های تولید شده در چهارمحال و بختیاری از زمان شیوع تاج ویروس تحت تابش قرار گرفته است.”
عباسی تأکید کرد: چهار پروژه تصویب شده توسط رئیس آژانس برنامه ریزی و بودجه در سفاداشات ایسپات ، سیمان لردن ، مسکن افراد محروم ، تکمیل و در چهارمحال و بختیاری مهمترین برنامه های اولویت دار استان است.
گفتنی است ، همزمان با هفته رسمی ، 2 هزار و 250 میلیارد ریال از 2220 پروژه اعتبار دریافت می شود و 447 نفر نیز به همراه اشتغال مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و اجرا می شوند ، علاوه بر این 36 پروژه عمرانی با 3555 میلیارد ریال ریال و 60 هزار میلیون ریال نیز در نظر گرفته شده است.
از این تعداد 450 پروژه با سرمایه گذاری 454 میلیارد و 146 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است و برای 99 نفر اشتغال و 1،163 میلیون ریال با هزینه کل 1،143 میلیون و 52 میلیون ریال ایجاد شده است.
2 تا 8 سپتامبر به مناسبت سالگرد شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهن به عنوان هفته رسمی معرفی شده است.

48

دکمه بازگشت به بالا