استانی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی: اکنون زندگی انسانها از جام مهمتر است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی: اکنون زندگی انسانها از جام مهمتر است

میر معصومه سهرابی ، مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره جلسه مدیران باشگاه های فوتبال فدراسیون گفت: “در این جلسه راه حل های مربوط به شکایات بازیکنان و مربیان از این پس مورد بحث قرار نمی گیرد.” این موضوع توسط دبیرکل فدراسیون ، رئیس کمیته امور ایالتی و رئیس کمیته رقابت مورد بحث قرار گرفت. هنگام صدور مجوزهای حرفه ای باشگاه ، گزارش شده است که اگر باشگاه ها قادر به پرداخت تاخیر نباشند ، دچار مشکل خواهند شد. فدراسیون امسال به دلیل بحث در مورد پروانه های حرفه ای جریمه شده است. آنها به ما گفتند از این به بعد سخت تر خواهد بود. کلوپ ها همچنین باید سعی کنند این شرایط را از جمله مجوز حرفه ای و بحث اساسنامه را برآورده کنند. یکی از مباحث اصلی بحث میزان قراردادهایی بود که باید امسال به شدت اجرا شود.

وی ادامه داد: “این جلسه خوب و چشم انداز خوبی بود. ان شاء الله که در آینده هیچ رأی علیه باشگاه های فیفا نبینیم. ما پیشنهاد دادیم که آرای فیفا همیشه علیه ما صادر شود و باشگاه های ما آسیب شناسی خود را از دست دهند. و یک چارچوب فراهم کرده و آن را در اختیار باشگاه ها قرار دهید تا باشگاه ها بتوانند در آن چارچوب قرارداد امضا کنند و مشکلی نداشته باشند.

سهرابی همچنین درباره تمدید قرارداد خود با ساکت الهامی توضیح داد: با توجه به اینکه پس از انتخاب به عنوان سرمربی الهامی ، نتایج تراکتور بهبود یافته است و این روند صعودی ادامه دارد ، زیرا قرارداد با اجازه هیئت مدیره تمدید شده است. ما امیدواریم که با بازیکنان و هواداران کادر فنی خوب و پرشور بتوانیم به اهدافی که مالک و مدیریت باشگاه می توانند انجام دهند ، برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسعود شجاعی یکی از گزینه های تراکتور برای تمرین فصل آینده است یا خیر ، گفت: “مسعود شجاعی یکی از بهترین بازیکنان تیم و کاپیتان است.

سهرابی همچنین در مورد پیگیری های لیگ اظهار داشت: “درست است که کسب جام مهم است و تراکتور مدعی دو جام است ، اما برای ما زندگی انسان ها مهم است. این شامل مخاطب و اعضای تیم می شود.” هر تصمیمی که از سوی ستاد تاج گرفته شود مطمئناً به نفع مردم ، هواداران و ورزشکاران است و ما با آن روبرو هستیم. فدراسیون فوتبال نیز به دستور ستاد تاج تصمیم می گیرد.

وی گفت: “مطمئنا فیفا نامه ای به فدراسیون ها ارسال کرده است ، اما فکر می کنم این یک مشکل در فوتبال ما باشد.” دستمزدها در لیگ های معروف دنیا هفتگی و ماهانه پرداخت می شود اما در ایران قراردادها فصلی است. بنابراین ، این روش باید بومی سازی و به باشگاه ها گزارش شود. ما تصمیمات خود را در مورد فدراسیون طبق آیین نامه ادامه خواهیم داد.

سهرابی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتور به محمد انصاری فرصتی داده است یا خیر ، گفت: “ما در میان یک مسابقه هستیم و وضعیت لیگ مشخص نیست.” تمرکز ما روی لیگ است و با تمام بازیکنان خوبی که دوست داریم لیگ را با آن به پایان برسانیم و اگر آقای الهامی یک لیست به ما بدهد ، بازیکنان را جذب می کنیم.

وی افزود: ما منتظر وضعیت لیگ هستیم و تمرکز ما این است که لیگ را ادامه دهیم. بیشتر بازیکنان ما با باشگاه قرارداد دارند یا قرارداد تمدید شده است.

مدیرعامل تراکتور گفت: “این سه بازیکن که قبلاً با این باشگاه قرارداد داشتند از ما شکایت کردند. ما تصمیم گرفتیم تا تصمیم گیری در مورد اصول اسناد را تصمیم گیری کنیم.” مقدار دقیق آن هنوز مشخص نیست ، زیرا هردو ما مقادیر مختلفی را مطالبه می کنیم.

سهرابی در پاسخ به این سؤال که آیا مهاجم تراکتورسازی برزیل قرارداد خود با این باشگاه را فسخ کرده است ، اظهار داشت: ما با بازیکنی قرارداد نهایی نکرده ایم؟ این مدافع برزیلی مانند همه بازیکنان از ما خواسته است تا استعفای او را تعیین کنیم.او همچنین نگران خانواده اش است و می بیند که لیگ بسته است. ما توافق كرديم كه درخواست كنيم در صورت ادامه ليگ ، تيم مطابق درخواست مربي بازگردد.

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا تقاضای استوكس حدود 2 میلیون دلار بوده است یا خیر ، گفت: “نه ، این درست نیست و من آن را انكار می كنم.”

46

دکمه بازگشت به بالا