عمومی

عوامل تهدید کننده بازاریان ایلام دستگیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عوامل تهدید کننده بازاریان ایلام دستگیر شدند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد صباحان سبحانی شامگاه شنبه در گفت و گوی ویژه خبری گفت: امنیت مردم خط قرمز ماست، هر جا که امنیت و آرامش مردم زیر پا گذاشته شود، نیروی انتظامی باید وارد عمل شده و قاطعانه برخورد کند.

وی تصریح کرد: اگر تحمل هنوز به جوانان آسیب دیده از فضای مجازی توجه شده است تا جوانان ما آسیب نبینند و بفهمند که پشت این قضیه دشمنی است.

وی تصریح کرد: تاکنون تذکرات لازم داده شده است، این دیگر قابل تحمل نیست، مرز تحمل مردم به پایان رسیده است، به همه می گوییم. و کسانی که ما به کسانی که تحت تأثیر این مکان قرار گرفته اند هشدار می دهیم که از این به بعد فرصت دیگری وجود ندارد.

معاون فرماندار ایلام می گوید: در برخورد با اغتشاشگران ضعفی وجود ندارد در حقیقت در نظر گرفت که فضا باید به این صورت مدیریت شود; اما حمله به اماکن مقدس و اماکنی که امنیت و آرامش انسانی در آن بحث می‌شود، خط قرمز ماست و باید از این پس با قاطعیت‌تر و قاطع‌تر با آن برخورد شود.

حسنی همچنین گفت: با کسانی که در بحث تعطیلی بازار شهر ایلام، بازاریان محترم را تهدید کرده اند، برخورد لازم صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: پس از حمله به عتبات عالیات در شهرستان آبدانان و انتظار مردم، خوشبختانه با توجه به وجود نخبگان امنیتی در این زمینه توسط دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی. به سرعت عاملان این اقدام دستگیر و هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

دکمه بازگشت به بالا