جامعه و خانواده

سبد غذا بین افراد مشهور دالگان توزیع می شود



سبد غذا بین افراد مشهور دالگان توزیع می شود

دنیای 77 / سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: “سبدهای غذایی و بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شد و کارگران روز و زنان سرپرست خانوار توسط دفتر دالگان امام هدف قرار گرفتند.”

مجتبی شجاعی در گفت و گو با دنیای 77 اظهار داشت: همچنین برنامه ریزی و هماهنگی ستاد بحران دالگان ، یک سبد حمایتی از همه پاکستانی ها ، کفش ورزشی ، کارگران روز ، خانواده های شهدا و جانبازان و همچنین تعدادی از عشایر و نیازمندان روستایی به همت فرماندار ، سپاه ، سپاه پاسداران ، گروه جهادی محمد رسول الله پ. ، خیرین تهرانی و سمنان دالگان پراکنده شدند.

شجاعی اظهار داشت: علی رغم تمایل کمیته حسن نیت برای تهیه غذا در زمان بحرانی ، هنوز تعداد زیادی وجود دارد که احتمالاً مورد غفلت قرار می گیرند یا به اوقات دشوار احتیاج دارند.این امر در مورد تصمیم گیری عامه و کمک به فقرا و نیازمندان و کسانی است که Corona تحت تأثیر قرار گرفته است ، تا به مسئولیت پذیری کمک کند و حماسه امداد مانند سیل اخیر را با کارمندان دولت و مدیریت بحران و آژانس های پشتیبانی ایجاد کند.

شجاعی از همکاری علمای شیعه و سنی ، به ویژه امامان اهل سنت و چاه های اهل سنت هاشم ال جمعه تقدیر و تشکر کرد و توجه جدی مردم را به فرهنگ وقف و روشنگری عنوان کرد.

وی ادامه داد: با شیوع بیماری های قلبی و عروقی در کشور ، بسیاری از مشاغل تعطیل و صاحبان این مشاغل متحمل خسارت هایی شدند و با وجود همه مشکلات اقتصادی ، دولت سعی در به حداقل رساندن تأثیر بر وضعیت معیشت مردم داشت. محدود ، “او گفت. این میدان بسته های مختلفی را تعریف کرده است ، در حالی که کشور را تحریم می کند ، در شرایطی که سیل اخیر هزینه های سنگینی را به دولت تحمیل کرده و به بسیاری از زیرساخت ها آسیب رسانده و دوباره آن را بازگشایی کرده است. شرایط ، الحمدالله ، از کالاهای اساسی و نیازهای اساسی مردم فراوان است و در بازار موجود است ، در حالی که تصویر واقعی اروپا و آمریکای واقعی در بحران اخیر ، کورونا را واقعیت می داند و من معتقدم دولت ، نهادهای مختلف و مردم آزمون سخت سال را برای مدیریت موفقیت آمیز بحران های مختلف گذراندند و همین دوره پیروزی را تضمین می کند. این در بحران کورونا خواهد بود.

وی افزود: نسخه خانگی بهترین راه برای جلوگیری و پایان دادن به زنجیره کرونا در حال حاضر در جهان است و در حقیقت ملتی موفق تر و دارای نظم ، هماهنگ تر و مقاومت بالاتر است. ایرانیان باید بر تمدن ، اعتقادات و سخت کوشی تکیه کنند. ” ان شالله به همراه مدافعان و مقامات بهداشتی بر این بحران غلبه خواهند کرد.

انتهای پیام


انتشارات سایت طبق سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین دنیای 77 هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا