استانی

زنده نگه اشتن آرمان قدس با ابزار رسانه و فضای مجازی

زنده نگه اشتن آرمان قدس با ابزار رسانه و فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری آنلاین کازاوین؛ رسانه های استان با صدور بیانیه ای با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن این روز ایده آل و انقلابی ، برای جمع آوری رسانه ها در استان کازوین و در آستانه روز جهانی قدس.

جزئیات کامل این بیانیه به شرح زیر است:
اسم خدای نام
همه ستایش ها به خاطر خداوند است ، چه کسی شما را عبادت کرده است ، مگر کسانی که در پناهگاه حرام هستند و مست نمی شوند. الاسراء / 2

روز القدس روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و پایان دادن به تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است. این باقیمانده از امام راحل (ره) چراغ امید را در قلب مظلومین می درخشد و اندام متکبران را لرزاند. نیروهای کثیف ایالات متحده و اسرائیل با خون حاج قاسم سلیمانی و متحدانش لکه دار شده اند و سوءاستفاده از برخی از رهبران عرب روابط بین رژیم صهیونیستی و توطئه هوشمندانه قرن را برای تمایز بین روز قدس امسال و سالهای گذشته آشکار کرده است. .
همه این جنایات کسانی را که از آن حمایت و پشتیبانی می کنند خجالت می کشد ، و در قلب آن عواقب بسیار دور از جبهه باطل است و این فقط عصبانیت فلسطینی ها و همه مسلمانان در سراسر جهان را برانگیخته است.
همه اتفاقات منطقه تأکید کرد که فلسطین هنوز هم یک مسئله مهم در جهان اسلام است و از همین رو است که رهبر حکیم انقلاب ایران ، آیت الله خامنه ای ، هنوز هم دولت صهیونیستی را یک مشکل اساسی می داند و مسلمانان را از هرگونه انحراف دور می کند. آنها نسبت به این دشمن و دغدغه هایشان هشدار می دهند.
سالی که ویروس بدنام کورونا جهان را از حق تجمع محروم می کند ، از جمله روز بدنام مارس ، سالی که درود بر رسانه ها در استان کازوین ، امام خمینی ، بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی و شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهدای قدس. با تجدید توافق با حاج قاسم سلیمانی و رهبر خردمند و باهوش ما آیت الله خامنه ای ، تأکید کردیم که مبارزه با اشغال تا آزادسازی قدس مقدس آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران است و ایران اسلامی بزودی آرزوی کمک به سایر ملل مسلمان خواهد داشت. شهید صادق سردار ما نمازهایمان را انجام داد و از مسجد الاقصی شکرگذاری کرد. ما ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی ، ما از کشورهای مسلمان به ویژه ملت مسلمان ایران می خواهیم با حمایت از ذات مطلقه و با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه رسانه ها و فضای مجازی ، برای حفظ ایدئولوژی قدس قوی تر از همیشه باشند. مردم مظلوم فلسطین اعلام می كنند و می دانند كه “قول خدا مبنی بر” خالی بودن “قطعی است و مانند كورون ویروس بدنام ، این غده سرطانی نیز عمر طولانی دارد و آخرین نفس خود را می گذارد.

شرکت بسیج رسانه ای قزوین
خانه مطبوعات قزوین
اتحادیه صنفی روزنامه نگاران کاجوین
انجمن روزنامه نگاران مسلمان قزوین

46

دکمه بازگشت به بالا