استانی

روزهای پُرکار اورژانس، از نجات بیمار قلبی تا تلاش برای تولد نوزاد

روزهای پُرکار اورژانس، از نجات بیمار قلبی تا تلاش برای تولد نوزاد

در ایران در استان چهارمحال تعطیلات ، دکتر محمد حیدری افزود: متخصصان آمبولانس (اورژانس) سازمان های پزشکی و مراقبت های پزشکی اورژانس ۱۱۵, Chahar Mahal VA Bakhtiari, رابطه جنسی در محل کار به صورت جداگانه و در زمان سعی در کمک به حادثهدیدگان.
سر از وزارت موقعیت های اضطراری و مدیر حوادث در دانشگاه علوم پزشکی شهر-دسته سه تایی زمانی که روسیه به عنوان: درگیری پژو۴۰۵ با, حیوانات, در, محور, farasan نظر در نزدیکی Dahanu تصادف در جاده به وجود آمد به عنوان یک نتیجه از حادثه به وضوح و ۵ کودک را تحت تاثیر قرار.
وی تاکید کرد: بلافاصله پس از تماس با آمبولانس ۱۱۵ متخصص در اورژانس پزشکی کمک های اولیه به عنوان نقطه عزیمت و پس از انجام این روش مربوطه برای بیماران با دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر و بیمارستان و تحت تاثیر قرار farasan و امام سجاد(ع) چلگرد ،
حیدری به فداکاری و ایمان ما به متخصصان آمبولانس پزشکی بر اساس اورژانس ۱۱۵ لیرابی در طول چند روز گذشته برای نجات زندگی بیماران مبتلا به بیماری های قلبی, او گفت:, و اضافه کرد: مردم ۱۲ساعت در شرایط نامطلوب در زیر باران در راه, در راه سعی کردم که خانم ۵۵ سال از سخت گذر منطقه دهدلی شهر اردل بیمارستان امام رضا (ع) اردل انتقال است.
سر از وزارت موقعیت های اضطراری و مدیر حوادث در دانشگاه علوم پزشکی شهر-دسته سه تایی گفت: برای چند روز گذشته با استرس معارف متخصصان ۱۱۵, شهر-دسته سه تایی در زمان تولد. ادامه داد: در یک تماس تلفنی با مرکز پیام سازمان, ماشین, Chahar Mahal VA Bakhtiari, گزارش, زنان ۳۸ساله حامله می دهد تولد در وسط سالن که بلافاصله آمبولانس بر اساس سودجان راه به محل خروج.
او گفت که پس از رسیدن به متخصصان پلی اتیلن به محل بلافاصله در زیر مادر باردار که در این بازی او بود نقل مکان کرد و در ارتباط با مرحله اولیه از زایمان حفاظت به عنوان جهت تحویل این انجام شده است برای اطمینان حاصل شود که شما به دنبال دستورالعمل پسر در آمبولانس متولد شد.
سعید حیدری (پس از انجام روش های اضافی پرسنل اورژانس خدمات ۱۱۵, شهر-دسته سه تایی ایران. مادر و کودک, چگونه سالم و, در بیمارستان, در بیمارستان هاجر ترجمه شده است.

46

دکمه بازگشت به بالا