سلامت

داروها و نامه های نمک فاویپیراویر به وزیر بهداشت / ادامه ممنوعیت مشاغل خصوصی



داروها و نامه های نمک فاویپیراویر به وزیر بهداشت / ادامه ممنوعیت مشاغل خصوصی

سخنگوی وزارت بهداشت روز شنبه گفت كه همه مشاغل باید مشمول تصویب قانون ضد كارورزی كرونا باشند كه از روز شنبه آغاز می شود. بازگشایی آهسته کار در محل کار نقض کننده است ، زیرا قطعنامه های ستاد کرونا دقیقاً مانند مصوبات شورای عالی امنیت است و به طور صحیح با متخلفین برخورد خواهد کرد.

دنیای 77 گزارش داد دکتر کیانوش جهانپور در یک کنفرانس ویدئویی با خبرنگاران اظهار داشت: “وزارت بهداشت این روزها مشتری اصلی دستگاههای از این دست است و قیمت آن توسط سایر نهادها کنترل می شود.” برخی کالاها به ویژه در زمینه نیازهای پزشکی ممکن است قیمت را در کمیسیون قیمت نگنجانند. این ماسک فقط در شناسایی اولیه تاج کشور قرار داشت و فقط یک نوع ماسک مورد ستایش قرار گرفت. نظارت بر بازار این موارد مربوط به وزارت بهداشت و دولت و دستگاههای نظارتی است.

ما با ژست سیاسی آمریکا و رژیم اشغال شده قدس کمک نمی پذیریم

جهانپور با بیان اینکه صحبت های ترامپ در مورد کمک به مردم ایران است ، اظهار داشت: در سراسر جهان یک بحران در نتیجه کرونا وجود دارد و ما در زمینه ارائه مراقبت های بهداشتی در آمریکا شاهد مشکلاتی هستیم ، مردم آمریکا در حال بروز هستند. دولت پاسخگو است و ما برای مردم آن کشور مشکل داریم. ما ناراحت خواهیم شد ، اما این یک اقدام فریبنده است که خواهان کمک های آمریکایی به این کشور از طریق دارو و کمک های پزشکی هستیم. مردم ما نیازی به بخشش ندارند و اگر تحریم های یک جانبه و ظالمانه برداشته شود ، مردم ایران می توانند آنچه را که لازم دارند تأمین کنند. ما هیچگونه حرکات سیاسی از سوی ایالات متحده و رژیم اشغالگر قدس را نمی پذیریم و تنها کمکی که ایالات متحده می تواند کند ، تحریم های وحشیانه علیه مردم ایران است.

سیستم غربالگری ، یک روش مؤثر برای کنترل تاج

وی گفت: برجسته ترین ، کارآمدترین و مفیدترین کاری که طی روزهای اخیر در کشور انجام شده است و برخی دیگر از کشورها شروع به انجام آن می کنند ، یک سیستم غربالگری است. این کار با سیستم 2 یا با خود گزارش دهی از طریق وب سایت انجام می شود. اگر بار بستری شدن کاهش یافته است و ما به سمت مدیریت کرونا جابجا شده ایم ، کمپین بسیج ملی علیه کرونا خود اعلام می شود. در حال حاضر بیش از 6000 نفر برای کمک به ما در زمینه غربالگری ، نظارت و مراقبت کار می کنند. مهمتر از همه ، علائم در همه یکسان نیست و همه افراد در این سیستم برای معالجه آزمایش نمی شوند. برای افراد فاقد علائم ، فقط توصیه های بهداشتی را خواهیم شنید. 9/4٪ افرادی که با سیستم ثبت نام کرده اند هیچ علامتی نداشتند.

وی افزود: نوع عملکرد در ایران مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی است. توجه داشته باشید که راه حل های گران قیمت همیشه کار نمی کنند ، گاهی اوقات ما می توانیم اصول اولیه را با روش های ارزان تر انجام دهیم.

کلیه دوره های فویریرپاویر

وزارت بهداشت از ابتدا اعلام كرده است كه فاويپيویروير در اروپا و آمريكا تأييد نشده است. این دارو برای تولید آنفولانزا در ژاپن ساخته شده است ، و در ژاپن هیچ گزارشی مبنی بر مفید بودن آن در زمینه Kovi-1 ، حتی از تولید کننده ها نیز منتشر نشده است. در چین نیز این دارو بر روی بیماران مبتلا به Covidant II آزمایش شده است و گفته می شود که تأثیر نسبی داشته و حتی مقالهای منتشر شده در این زمینه نیز برداشت شده است. با این حال ، هیچ مطالعه علمی و کلینیکی کاملی درباره اثربخشی فاویریرپاویر وجود ندارد.

سخنگوی سپاه ملی Coronation گفت: برخی از افراد در یک فضای عاطفی در صفحات مجازی گفتند که ما بارهای ژاپنی را روی چهار بیمار آزمایش و پاسخ دادیم. در این صورت نتیجه باید در مجلات علمی منتشر می شد یا به وزارت بهداشت ارسال می شد که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی گفت: “این را هیچ موسسه ای در هر کشور بدون شواهد علمی تأیید نمی کند.” اگر کسی قصد تولید یا واردات را دارد ، باید بدانید که نسخه و توزیع آن به دلیل اثربخشی آن منوط به تأیید کمیته بهداشت در وزارت بهداشت ، درمان و غذا و دارو است. در غیر این صورت ، نمی توان آن را تولید و وارد کرد.

آیا وزارت بهداشت ادعا می کند اطلاعات هویتی را نشت می کند؟

رئیس اداره روابط عمومی وزارت بهداشت در پاسخ به سؤالی دیگر درباره ادعاهای نشت هویت توسط وزارت سیستم های بهداشت ، گفت: ما اطلاعات دقیقی درباره نشت اطلاعات نداریم. موجود ، حتی با اجرای اقدامات اولیه امنیتی ، افراد را در تمام مرزها خرابکاری می کنند و از این سیستم برای هک و استخراج داده ها استفاده می کنند ، که توسط آژانس های امنیت سایبری شناسایی می شود ، اگرچه سیستم هایی در معرض خطر هستند.

تأثیر فاصله اجتماعی بر کنترل کرونا

وی درباره اجرای فضای هوشمند اجتماعی گفت: “هر آنچه امروز به عنوان یک بسیج ملی علیه کرونا اعلام شده است ناشی از مسافت های اجتماعی یا جسمی است که از هفته اول اسفند آغاز می شود و در ماه آوریل تیزتر می شود.” ما اکنون در شرایط همه گیر قرار داریم و کشورهای اطراف ما نیز تحت تأثیر این بیماری هستند و با نقشه های شیوع و عفونت ما همخوانی ندارند. در نتیجه ، با کاهش این حد ، خطر بیشتری وجود دارد. شروع کار تجاری باید هوشمندانه و گام به گام باشد ، پروتکل های آن با فاصله هوشمندانه از دولت اعلام می شود و پس از تصویب اعمال می شود.

وی اضافه کرد: ایران چند امتیاز از بیشتر کشورها در مبارزه با کرونا برخوردار است. گروه های مختلف مطالبات دارند و باید با دقت برنامه ریزی و با دقت برنامه ریزی شوند. در غیر این صورت ، بیماری می تواند بدتر شود. اگر توصیه های وزارت بهداشت در این زمینه عملی شود و فاصله هوشمند در دستور کار قرار گیرد و گام به گام انجام شود ، بازگشت بیماری در شرایط اوج غیرقابل تصور است.

دانشجویان ایرانی از ایتالیا باز می گردند

وی در پاسخ به سؤال دنیای 77 مبنی بر بازگشت دانشجویان ایرانی به ایتالیا ، اظهار داشت: من اطلاعات دقیقی درمورد اینکه آیا دانشجویان خود این سفر را پرداخت می کنند ، ندارم ، اما احتمالاً در صورت وجود پرواز به ایتالیا ارسال می شوند. “” دولت می تواند هزینه آن را بپردازد. از طرف دیگر ، وظیفه وزارت بهداشت در این زمینه نظارت و نظارت بر سلامت این دانشجویان در صورت انجام در کشور مبدا است.

تخصیص مشاغل خصوصی قبل از 5 آوریل

وی در پاسخ به سؤال دیگر دنیای 77 ، در مورد راه‌اندازی چند شرکت خصوصی ، … جهانپور افزود: همه پستها باید منوط به تصویب هیأت ضد شنوایی کرونا باشد که در حال افتتاح است استثنا نیست ، ممنوع است یک کارفرما در تلاش است مجدداً محل کار را بازگشایی کند زیرا این همان موردی است که در شورای عالی امنیت به تصویب رسیده و با آن برخورد مناسب خواهد شد.

وی افزود: از طرف دیگر آیین نامه ها قبل از نوروز به دفاتر و … ابلاغ شده است ؛ بهداشت عمومی موضوعی مورد توجه عموم است و ادعا می شود نقض می شود.

تقدیر از افراد مشهوری که به کمک وزارت بهداشت آمدند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره کمک به افراد مشهور در پیشگیری از کرونا گفت: بیشتر افراد مشهور و تأثیرگذار ، قهرمانان ورزشی و هنرمندان یاران معنوی در مبارزه با کورونا هستند. بسیاری از این افراد به تنهایی و با کمک مردم در مراکز پزشکی به دنبال کمک بودند. البته ممکن است برخی افراد برعکس عمل کرده باشند. امیدوارم بعد از بررسی بیماری ، از مشارکت آنها قدردانی کنند. این اقدامات سازنده در حال انجام است.

چرا سلیقه و بوی برخی از بین می رود؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: طعم و بوی مبتنی بر نیش ممکن است به دلیل حمله کروناویروس یا حمله عصبی معطر باشد. در نتیجه ، ممکن است یکی از علائم باشد ، اما خاص نیست. یعنی ویروس های دیگر می توانستند این مشکل را ایجاد کنند که این نشانه خطر نیست.

غربالگری بیماری فعال ، دلیل افزایش تعداد بیماران است

وی با بیان اینکه هیچ کشوری نمی تواند ادعای مجانب بدون علامت یا سبک داشته باشد ، گفت: کشور ما چنین ادعایی را انجام نمی دهد. ناقلین بدون علامت که ممکن است هیچگاه علامتگذاری نشوند ممکن است از چشم ما خارج شود. اگر میزان مرگ و میر در اروپا حدود 5٪ از کل افراد جدید تشخیص داده شده باشد ، به معنای این نیست که 5٪ از کل مردم خواهند مرد. این بدان معناست که ناقلان بدون علامت یا موارد خفیف در کور بیماری شناسایی نمی شوند ، که تحت تأثیر سیستم های توسعه یافته بهداشتی نیز هستند.

وی گفت: هرچه بیشتر پیش برویم ، از طریق خود گزارش دهی و گسترش آزمایش و غربالگری ، تعداد موارد خفیف تا متوسط ​​در کل آمار ثبت می شود. دلیل کاهش نرخ مرگ در ایران به دلیل غربالگری فعال و شناسایی افراد دارای علائم خفیف است. البته برخی از کشورها در شناسایی موارد خفیف تا متوسط ​​موفق تر بودند. کره جنوبی و آلمان از جمله کشورهایی هستند که موارد خفیف تا متوسط ​​را تشخیص می دهند و میزان مرگ و میر کمتری نسبت به همه موارد دارند.

جهانپور در خصوص کاهش و افزایش بیماران در بیمارستان گفت: دلایل مختلفی برای کاهش تعداد بیماران بیمار وجود دارد ، ما بیماریهای فعال داریم و تعداد مبتلایان به بیماری بحرانی کاهش خواهد یافت. اقدامات اولیه هفته های اولیه همچنین در پیش بینی بیمار و تعداد کمتری از افراد در مرحله بیماری موثرتر خواهد بود. لازم به ذکر است که بیماران مریض ، اغلب 2 تا 4 هفته در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند ، و ما آنها را از نظر آماری ثبت کرده ایم ، با بیماران روبرو هستیم. بیماران سالم طی 4-5 روز مرخص می شوند و به طور کلی تعداد بیماران بستری در بیمارستان کاهش یافته است ، اما تعداد آنها بیشتر می شود زیرا بیماران قبلی هنوز در بیمارستان هستند اما موارد جدید کاهش می یابد و بستری ما کاهش می یابد. پیدا خواهد کرد البته تعداد بیماران مثبت افزایش یافته و بسیج ملی علیه کرونا در تمام آمارهای ما تأثیر چشمگیری داشته است.

جهانپور همچنین تأکید کرد که ملاک وزارت بهداشت برای مرگ و میر گواهی فوت در خانه است که در پزشکی قانونی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: تا 19 فروردین همه پست های مصوب ستاد ملی کورونا بسته شده است: “هر کسی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کند باید فاصله فیزیکی داشته باشد.” شهرداری تهران ، اتوبوس و قطار نیز این موضوع را مشاهده می کنند. البته پروتکل هایی برای جلوگیری از تاج و فاصله اجتماعی برای همه نهادها و حرفه ها صادر شده است.

داستان نامه وزیر بهداشت به وزیر سمیت

جهانپور در پی فراخوانی از وزارت بهداشت برای بازگشت به کار ، نامه ای به وزیر بهداشت نوشت. وزیر بهداشت ، به عنوان رئیس ستاد ملی تاج گذاری ، نامه ای دلخراش را نوشت زیرا باعث نقض تصمیمات ستاد کورونا می شود و می تواند برای مدیریت کوویدیان سردرد ایجاد کند.

انتهای پیام


انتشارات سایت بر اساس پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، لذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و دنیای 77 هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا