عمومی

آیا با اعدام سلطان سکه، قیمت آن پایین آمد؟

آیا با اعدام سلطان سکه، قیمت آن پایین آمد؟

با اجرای حکم اعدام وی ، نه تنها ارزش سکه کاهش یافت بلکه امروز بیش از هفت میلیون تومان است؟
از سال گذشته ، این زن و شوهر و 32 نفر دیگر در بازار کلاس دستگیر و محاکمه شده اند و امروز حکم اعدام زوجین برای 6700 دستگاه پراید و انحراف سیستم اقتصادی و غیره پیش خریداری شده است. صادر شد و احتمالاً اعدام خواهد شد.
اما سال گذشته وقتی اینها را گرفتند و به زندان بردند ، آیا امروز ازدواج نصف قیمت بوده است؟
حال باید بپرسیم ، علل و دلایلی که باعث می شود استکبار در حین زندان گران شود ، چیست؟
با اعدام سلطان سکه قیمت سکه کنترل نشده بلکه بیش از دو برابر شده است و با مرگ سلطان ابهیمان قیمت غرور به 35 میلیون تومان باز می گردد؟
آیا این تجربه تاریخی نشان می دهد که یک یا چند مکان کار نمی کند؟
آن کجاست؟
چگونه افراد دارای توان بالا و افراد با حقوق و دستمزد در پرونده مدیرعامل سایپا و دو عضو پارلمان و دیگران در این سطح و دیگران در این پرونده شرکت می کنند و دلایل و دلایل پایان کار آنها در اینجا چیست؟ چه تضمینی وجود دارد که این مسیر مانند متاسفانه ادامه نیابد و احتمالاً ادامه خواهد یافت؟
یک سوال:

مشکل کجاست و چرا هنوز این مشکل حل نشده است؟
فقط یک دلیل برای این نوع داستان وجود دارد و آن عدم وجود صحیح تولد و صدور گواهینامه و عدم شفافیت در مدیریت و نظارت بر تحویل محصولات و خدمات و زنجیره تأمین از منبع تولید و زنجیره تأمین از منبع تأمین است؟

اگر این شناسه هایی که ذکر کردم به صورت هدفمند و شفاف ایجاد می شدند ، سیستم تولید و توزیع ثروت در کشور نظم و پاسخگو بوده و بسیاری از مردم مانند برده ها می میرند و روز به روز ضعیف تر و ضعیف تر می شوند. و در مقابل تعداد بسیار کمی از مردم ، آیا چنین افرادی از تلاش و اطمینان مردم محروم می شوند و صاحب مردم می شوند؟

بیش از ده سال است که من به چندین مقام ، چه در دولت و چه در مجلس ، نامه نوشتم و حتی آنها را در یادداشت های خود ذکر کردم. متأسفانه ، سالهاست كه سه قدرت بزرگ كشور دارای مكرر عدالت كاذب هستند. آیا ما قدرت پول و ملی و خرد و اقتصاد و معیشت انسانی هستیم؟

وقتی خداوند در قرآن درباره تفاوت پادشاهان و پادشاهان مادی در زبان ملکه یمن و آموزه های معنوی و الهی صحبت کرد ، گفت:
قَالَتْ إِنَّ الْمُلُوكَ ذِذَا دَخَلُوا قَرْيَةً َْفْسَدُوهَا وَجَعَلُوا أَعِزَّةَ َْهْلِهَا أَذَكَلَّةً
این پادشاهان می توانند وزیر یا مقامات ارشد و مجریان دولت باشند یا می توانند نمایندگان و لابی در مجلس باشند یا می توانند قضات ارشد و تصمیم گیرنده در دستگاه قضایی باشند.
این پادشاهان چه کسی را در نظر نمی گیرند.

نکته مهم این است که عملکرد او و تیم وی که فاسد شده اند ، یعنی بردگی اقتصادی ، و آنها هدفمند و دانا هستند و عمداً در صورت عدم شفافیت ، سعی در محافظت از منافع خود و تیم خود دارید.
و متأسفانه ، ما باید بنویسیم و بگوییم که در طول چند دهه ما به روشنی دیدیم و خواهیم دید که اقدامات این پادشاهان و سکوت عمدی بر سر راه کشور و حرکت اقتصادی شفاف باعث ایجاد فساد شده و قدرتمند و مستحکم شده است. این تبدیل شدن تدریجی انسان و کرامت انسان بود و همین بود. اقلیل یکی از آنهاست.

دکمه بازگشت به بالا