حوادث و رویداد

کشف ۳ هزار تن کالای اساسی احتکاری در کشور طی ۳ روز

کشف ۳ هزار تن کالای اساسی احتکاری در کشور طی ۳ روز

فرمانده پلیس امنیت اقتصادی فرازه از کشف بیش از 3 هزار تن کالاهای اساسی و معیشتی در 72 ساعت گذشته و دستگیری 519 متهم خبر داد.

به گزارش دنیای 77، سردار گلمرضا رضاییان با تبریک سالگرد استقلال خرمشهر گفت:

وی با بیان اینکه پیشگیری از قاچاق و ذخیره سازی محصولات معیشتی از اولویت های پلیس امنیت اقتصادی است، افزود: در بازرسی از آنها بیش از 3 هزار تن انواع محصولات اساسی از جمله برنج، گندم و آرد، ماکارونی، روغن خوراکی، حبوبات کشف شد. ، فرآورده های دامی، بیش از 28 هزار لیتر مواد شوینده، روغن موتور و ضد یخ و … 7 هزار و 276 دارو، 2 هزار و 960 دستگاه لوازم خانگی، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی قطعات، 12 هزار و 282 قطعه لوازم یدکی خودرو کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرازه گفت: این پلیس در هیچ مبارزه جدی با قاچاق و ذخیره سازی محصولات اساسی و معیشتی کوتاهی نخواهد کرد و در این راستا 61 انبار و انبار کالاهای اساسی و معیشتی وجود دارد. تخلف و انباشت آنلاین و 519 متهم دستگیر شدند.

به گزارش سایت پلیس، وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محصولات مکشوفه را بیش از 2 هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: در این راستا 232 دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند. . پارکینگ ها در اختیار متهمان و مراجع قضایی آنها قرار گرفت.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا