عمومی

نبود بیمارستان در اشکذر یک طنز تلخ است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نبود بیمارستان در اشکذر یک طنز تلخ است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهران فاطمی در جلسه کارگروه عمران و آبادانی شهرستان عشقذر که روز جمعه به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با اشاره به مشکلات و کمبودهای شهرستان عشقذر گفت: تمامی روستاهای شهرستان عشقذر به ویژه در تقسیمات خضرآباد نیازمند دیوار ساحلی هستند.

وی با بیان اینکه سازمان آب منطقه ای و جهاد کشاورزی باید هر چه سریعتر عملیات احداث دیوار ساحلی را آغاز کنند تا از آسیب بیشتر بارندگی جلوگیری شود، افزود: دهیاری ها نباید به اعتبار احداث آن متکی باشند. دیوار ساحلی.

فاطمی با بیان اینکه دستاوردهای دهیاری روستا بسیار محدود است، تصریح کرد: بودجه اندک دهیاری صرف ساخت دیوار ساحلی می شود که غیرمنصفانه است و اجازه نمی دهم.

وی تاکید کرد: سازمان آب منطقه ای باید با فوریت و اولویت از منابع خود با قدردانی فرماندار اشکز و کارشناسان آب منطقه ای کار احداث دیوار ساحلی روستاهای دهستان خضرآباد را آغاز کند.

استاندار یزد همچنین درباره تکمیل هفت واحد آموزشی خیریه در شهرستان اشکذر مصوب این کارگروه گفت: این مدارس 40 درصد پیشرفت دارند و باید هر چه سریعتر به آنها اختصاص یابد.

وی تاکید کرد: سه مدرسه که توسط سه واحد تولیدی کاشی ساخته شده است باید توسط آنها و در راستای مسئولیت اجتماعی آنها تکمیل شود.

فاطمی این را یکی از مهم ترین مصوبات جلسه امروز دانست و تاکید کرد: نمازخانه مدرسه رضوانیه باید مشمول طرح های نوسازی مدارس شود و تا هفته دولت سال آینده تمامی پروژه ها آماده بهره برداری شود.

به گزارش آنلاین، اختصاص اعتبار برای مرمت و بازسازی معابر خضرآباد، اختصاص اعتبار به شهرداری اشکجر برای بازسازی گلزار شهدا، جبران قنوات توسط جهاد کشاورزی، تکمیل پروژه های روشنایی. بهسازی خاکریزی خاکی و سیلابی روستاهای جاده سنتو بخش خضرآباد تا پل شهید سلیمانی. از جمله مصوبات آن طرح مطالعاتی ورودی سنگر سیکل ترکیبی شهرک فولاد و ده ها طرح دیگر بود. ملاقات

دکمه بازگشت به بالا