جامعه و خانواده

معرفی پاناسونیک به عنوان شریک AV المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری دنیای 77؛ پاناسونیک به عنوان یک شریک المپیک جهانی، شریک پارالمپیک جهانی و عضو اصلی برنامه شریک المپیک (TOP)، با کمیته بین المللی المپیک (IOC)، کمیته سازماندهی پاریس برای بازی‌های المپیک و خدمات پخش المپیک (OBS) همکاری نزدیک خواهد کرد تا پشتیبانی قوی از عملیات رویداد را ارائه دهد.

پاناسونیک با هدف تبدیل پاریس ۲۰۲۴ به یک رویداد به طور فزاینده‌ای پایدار، راه حل‌های نوآورانه‌ای را برای کمبود نیروی کار مداوم صنعت و چالش‌های بیان بصری پیچیده پیشنهاد می‌کند.

پلتفرم it/IP پاناسونیک KAIROS محتوای ویدئویی را به صفحه نمایش‌های بزرگ LED در تقریبا تمام مکان‌های مسابقه (در مجموع ۲۶)، ساده سازی جریان‌های کاری و ساده سازی عملیات با تولید محتوا برای حداکثر سه مکان از طریق یک هسته Kairos ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، دوربین‌های از راه دور در تمام ۲۹ اتاق مطبوعات نصب خواهند شد. با تثبیت تفسیر همزمان در مرکز اصلی مطبوعات (MPC)، خدمات ترجمه می‌تواند از مکان‌های دورافتاده ارائه شود و نیاز به سفر را کاهش دهد. این راه حل‌ها کارایی عملیاتی را افزایش می‌دهند و جنبه‌های سخت افزاری و نرم افزاری را در مقایسه با رویداد‌های قبلی مورد توجه قرار می‌دهند.

پاناسونیک با نشان دادن بزرگترین استقرار پروژکتور در مکان‌های مسابقه در بازی‌های المپیک و پارالمپیک، قصد دارد ۱۳۰ پروژکتور لیزری نصب کند.

علاوه بر این، سرویس مدیریت از راه دور پاناسونیک که اخیرا معرفی شده است، به اپراتور‌ها اجازه می‌دهد تا سیستم‌های چند پروژکتور در مقیاس بزرگ را از طریق ابر مدیریت و نظارت کنند و ناهماهنگی تصویر بالقوه ناشی از عواملی مانند لرزش را بدون حضور در سایت برطرف کنند. این نوآوری‌ها با هم به آرزوی پایداری این رویداد کمک خواهند کرد.

پاناسونیک بیش از ۳۰ سال است که تجهیزات و خدمات AV را به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ارائه می‌دهد. در اکتبر ۲۰۱۴ پاناسونیک به عنوان اولین شرکت ژاپنی که به یک شریک جهانی پارالمپیک کمیته بین المللی پارالمپیک تبدیل شد، به صلح و توسعه در جامعه بین المللی و ترویج ورزش پاراسپورت کمک کرد.

پاناسونیک با چشم انداز “به اشتراک گذاشتن اشتیاق” به انتقال درام، تنش و احساسات رقابت ورزشی نخبگان به مردم در سراسر جهان از طریق فعالیت‌های حمایت مالی خود کمک می‌کند. پاناسونیک با تمام وجود از ماموریت بازی‌های پارالمپیک برای پرورش یک جامعه فراگیر برای افراد معلول با ارتقاء ورزش پاراسپورت حمایت می‌کند.

معرفی پاناسونیک به عنوان شریک AV المپیک ۲۰۲۴ پاریس

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا